iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 + iOS 5.0.1 = Bluetooth issue (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/105054-iphone-4-ios-5-0-1-bluetooth-issue.html)

Cablekevin 22-11-11 17:57

iPhone 4 + iOS 5.0.1 = Bluetooth issue
 
Nu ik iOS 5.0.1 op mijn iPhone 4 heb staan werkt mijn bluetooth niet meer, op mijn iPad 2 wel. - Als ik bij settings naar bluetooth ga dan staat het icoontje wel aan in de notification bar, en ga ik weg bij de bluetooth settings is het icoontje weer verdwenen. Verder vindt ik ook geen apparaten meer. Ik heb al een complete restore gedaan maar dit mocht niet baten.

Iemand een idee?

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=2YgbFH4691U

debroei 22-11-11 18:44

Al een keer opnieuw opgestart of een harde reset geprobeerd?

Cablekevin 22-11-11 18:45

Debroei, reboot al gedaan, net als de harde reset.

ank 22-11-11 19:21

Ben echt benieuwd wat hier uit kom cablekavin, ik heb exact idem als op je film. Anderen zien mijn toestel wel maar die van mij blijft maar zoeken. Jammer want ik durf nu geen BT carkit aan te schaffen 😏

Cablekevin 22-11-11 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ank (Bericht 738970)
Ben echt benieuwd wat hier uit kom cablekavin, ik heb exact idem als op je film. Anderen zien mijn toestel wel maar die van mij blijft maar zoeken. Jammer want ik durf nu geen BT carkit aan te schaffen ��

Via mijn iPad kan ik mijn toestel niet eens zien.

JohnValkenburg 15-12-11 20:25

Ik heb ook dit probleem.
Is er toevallig al een oplossing gevonden?
Ik heb de reset en terug plaatsen van reserve kopie ook geprobeerd , maar helaas ........ niks werkt.

ank 15-12-11 21:38

Voor zover ik op de hoogte ben helaas geen oplossing. Kan BT niet gebruiken:((

Cablekevin 16-12-11 01:56

Als je bij mijn youtube post kijkt zie je dat ik ook wat logfiles gedumpt heb. Echt een issue bij apple die ze rap moeten fixen!

Rav3n 16-12-11 07:51

Hier helemaal geen problemen.
M'n carkit werkt top.

Bluetooth werkt op iphone en ipad.
Echter ipad en iphone kunnen elkaar niet zien. Da's normaal. Dat werkt helaas alleen met een app van derden ... Bv. BT share. Hiermee kun je overigens niet alleen muziek overzetten :)

Voor mensen met problemen: Al eens de hersteloptie geprobeerd?

Cablekevin 16-12-11 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n (Bericht 746670)
Hier helemaal geen problemen.
M'n carkit werkt top.

Bluetooth werkt op iphone en ipad.
Echter ipad en iphone kunnen elkaar niet zien. Da's normaal. Dat werkt helaas alleen met een app van derden ... Bv. BT share. Hiermee kun je overigens niet alleen muziek overzetten :)

Voor mensen met problemen: Al eens de hersteloptie geprobeerd?

Ik heb alles geprobeerd. En ja dat kan wel, ikben een KPN gebruiker en voorheen pairde ik mijn iPad2 met mijn iPhone4 voor internet on the move. Als je mijn comments ziet bij youtube dan zie je dat het probleem bij Apple ligt. Wel mooi dat alles daar wel naar behoren werkt!

Rav3n 16-12-11 17:08

Nog nergens werkend gezien, dat een iphone een ipad ziet .. cool, kga eens op zoek.

Guest-20180925190238 16-12-11 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n (Bericht 746839)
Nog nergens werkend gezien, dat een iphone een ipad ziet .. cool, kga eens op zoek.

Toch wel, met TetherMe kan je een Internet Tethering verbinding maken tussen een iPad en een iPhone over Bluetooth :)

En dan heb je "Internet te voet" aan maximaal 768 Kb/s :D

Cablekevin 16-12-11 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 746843)
Toch wel, met TetherMe kan je een Internet Tethering verbinding maken tussen een iPad en een iPhone over Bluetooth :)

En dan heb je "Internet te voet" aan maximaal 768 Kb/s :D

Dit kan ook zonder een jailbreak. Gewoon met de personal hotspot.

Bulletdodger 02-01-12 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n (Bericht 746839)
Nog nergens werkend gezien, dat een iphone een ipad ziet .. cool, kga eens op zoek.

Ik heb een iphone 4s met Personal Hotspot (KPN) en wil die via BT verbinden met mijn iPad1 (niet op ios5), maar ze zien elkaar niet. dat kan toch gewoon via personal hotspot?

maakt het uit dat mijn ipad1 niet op iOS5 zit?

ballegooier 02-01-12 19:18

Waarom niet via Wi-Fi?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:09.