//

Geen aankoopbewijs en contract, wel recht op garantie?

Geen aankoopbewijs en contract, wel recht op garantie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorig jaar december mijn Hi contract verlengd via Hi.nl heb gekozen voor de Iphone 4 16GB zonder een extra verzekering. Sinds gisteren werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-11, 07:12
Lanfir Lanfir is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 1
Lightbulb Geen aankoopbewijs en contract, wel recht op garantie?

Ik heb vorig jaar december mijn Hi contract verlengd via Hi.nl heb gekozen voor de Iphone 4 16GB zonder een extra verzekering. Sinds gisteren werkt plotseling de aan/uit knop van mijn iphone niet meer, kan het knopje niet meer indrukken, maar hoor wel dat er iets los zit (denk ik). (Heb m'n telefoon nog nooit laten valen) Echter zit ik met het probleem dat de fabrieksgarantie tot 15 december loopt, en mijn contract en aankoopbewijs door een brand vernietigd zijn. Heb de klantenservice van Hi al gesproken maar dat heeft niets geholpen. Hopelijk hebben jullie wat tips. Alvast bedank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-11, 08:41
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Misschien kan je langs naar een officiële Apple store, die ruilen hem vaak om met een nieuwe/refurbished, ik zou eerst even bellen met een Apple store voor je er langs gaat.
  #3  
Oud 23-11-11, 09:04
Broodbaffer Broodbaffer is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 31
Standaard

Je kan in ieder geval nog wel aantonen dat je er recht op hebt op Apple.nl
  #4  
Oud 23-11-11, 09:53
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je hebt vast een bedrag moeten betalen voor de iPhone. Met het bankafschrift kun jij aantonen wanneer het toestel is aangeschaft. Dat is alles wat je hoeft te doen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 23-11-11, 11:02
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

Tip: plan een afspraak met de Genuis bar Apple - Concierge

Dit is in de Apple Store in Oberhausen (Duitsland)

ZEER grote kans dat jij met een gloednieuw (geen refurbished) toestel naar buiten loopt.

Ik had homebutton problemen en ongeveer 1,5 maand geleden ook een afspraak gemaakt met de Genius bar en je raadt het al: ik liep met een gloednieuwe Iphone de deur uit. Mijn garantie (vodafone) verliep op 14 december dus ik had nog de tijd.

Dus ik zou zeggen: DOEN!!!
  #6  
Oud 23-11-11, 11:09
saeg20 saeg20 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 13
Standaard HI weet het ook zonder factuur

Via de IMEI nr kan HI zien of het hun eigen toestel is of niet en tot wanneer de het onder garantie valt.

Hi stuurt het dan door naar Apple.
  #7  
Oud 23-11-11, 11:38
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lanfir Bekijk bericht
Heb de klantenservice van Hi al gesproken maar dat heeft niets geholpen. Hopelijk hebben jullie wat tips. Alvast bedank!

Ieder bedrijf kan aan de hand van enkele gegevens een duplicaat van de aankoopfactuur opmaken ... tevens kan je makkelijk zijn op www.apple. ... hoelang je garantie nog loopt .... dus helemaal geen probleem om je toestel hersteld te krijgen.
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #8  
Oud 23-11-11, 11:53
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard .

Lanfir: ga nu maar gewoon naar Apple store in Oberhausen!!!!! Niet vergeten om eerst een afspraak te maken met de Genius Bar...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2011 om 10:56 ----------

Via deze link kunnje ahv de serial nummer checken of je nog garantie hebt: https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do[COLOR="SlateGrey"]

Laatst gewijzigd door dkawa; 23-11-11 om 12:00. Reden: Verbindingsfout
  #9  
Oud 28-11-11, 18:45
Mug Mug is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 127
Standaard

Spreken ze daar wel gewoon engels?

mijn homebutton werkt ook niet goed meer en ga binnenkort naar Oberhausen.. even bij genius-bar inschrijven zag ik, en dan gewoon heengaan (heb de bon nog, neem k wel gewoon mee)..

verder nog iets wat ik mee moet nemen/van te voren moet doen of checken?
Reageren

Labels
aankoopbewijs, defect, garantie, iphone, verlenging



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) jerpsx iPhone algemeen 22 23-07-13 15:18
3GS contract verlengt jaarlang geen 4 Patrickdkl Odido (T-Mobile) 8 15-06-10 22:30
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 20:38
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 12:11
Wel of geen garantie? Kersentaart Koopinformatie Nederland 21 04-03-09 23:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:25.