//

agenda items vanaf iphone niet in outlook 2010

agenda items vanaf iphone niet in outlook 2010 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al mijn agenda items op mijn iphone 4 staan. Als ik synchroniseer via itunes dan krijg ik die agenda items niet in outlook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-11, 13:19
moonro24 moonro24 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard agenda items vanaf iphone niet in outlook 2010

Ik heb al mijn agenda items op mijn iphone 4 staan. Als ik synchroniseer via itunes dan krijg ik die agenda items niet in outlook 2010. Wat ik ook probeer, ze komen er niet. Ik heb al veel antwoorden op internet geprobeerd, maar niet lukt. Op mijn vorige computer had ik een eerdere versie van outlook staan en daar had ik geen problemen mee. Ook contacten worden in 2010 gewoon gesynchroniseerd.

wie kan me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-11, 14:56
sander78 sander78 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik had hetzelfde probleem met outlook 2007. Heb je bv dit: iCloud Control Panel for Windows op je windows pc staan? FF het vinkje bij agenda's en taken aanvinken en ik was klaar.

suc6
  #3  
Oud 25-11-11, 13:34
pimvisschers pimvisschers is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb outlook 2010. hierop heb ik een hotmail account staan.
Verder heb ik icloud control panel for windows.
dit omdat ik het prettig vind dat ik op mijn iphone 4 en op mijn pc de zelfde contacten/agenda/taken heb staan.
Nu gaat het syncen van mijn contacten prima. Alleen mijn agenda en taken gaat fout.
als ik dit aanvink, zegt hij dat ik eerst een account in outlook moet activeren.
Nu heb ik een anders account toegevoegt, een ..@me.com account. omdat ik dacht dat hij de andere misschien niet zo herkennen als geactiveerd(aangezien het via hotmail connector gaat) maar dit ook zonder resultaat.
Wie kan er voor zorgen dat ik gewoon mijn contacten, agenda en taken kan syncen via icloud zonder de foutmelding 'activeer eerst een e-mail account in outlook'
de gouden tip krijgt een presentje!
Bedankt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 november 2011 om 13:02 ----------

probleem is opgelost bij mij.
Na het aanmaken van mijn mobile me account, moest ik deze in outlook nog omzetten als standaart(accountinstellingen-> mobile me als standaart pakken) nu pakt hij hem wel, ben weer helemaal happy!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda uit outlook 2010 synchroniseren met iPhone Wim91 iTunes 11 17-07-14 17:52
Agenda Items MS Exchange niet te wijzigen op Iphone RudeDude iPhone algemeen 12 30-07-12 21:43
IPHONE 4 agenda synchroniseren naar OUTLOOK 2010 janbeul iTunes 3 03-02-12 22:39
iCloud en Outlook 2010: dubbele items in agenda bisebaer iCloud 20 26-11-11 21:39
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.