iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Email Ophalen mislukt (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/105103-email-ophalen-mislukt.html)

wvanbrakel 23-11-11 13:24

Email Ophalen mislukt
 
Hallo Mede gebruikers,

Sinds gister heb ik een probleem met het ophalen van mijn email.
Voor IOS 5 was het nog niet mogelijk om dit gemakkelijk met hotmail te doen. Nu wel het is een tijd goed gegaan maar nu krijg ik geen emails meer binnen kan ze niet versturen en kan ze niet laden.

Wat ik te zien krijg is het volgende.

Email ophalen is mislukt
Serverfout. Neem contact op met de serverbeheerder.

Heeft iemand dit toevallig al OPGELOST?
of ervaring mee.

mwestland14 24-11-11 00:11

@wvanbrakel,

ik heb sinds gisteren precies herzelfde. Frustrerend en erg irritant. Ik heb ook geen idee wat ik er aan kan doen...

Heb jij inmiddels al een oplossing?

XIII 24-11-11 00:40

Kun je wel nog inloggen op de webmail van Hotmail?

Soms moet je eens in de zoveel tijd extra woorden invullen om aan te tonen dat je mens bent (en dat kan niet op de iPhone).

gliderpilot 24-11-11 10:50

Ik heb ook precies het zelfde probleem sinds eergisteren. inloggen op de site gaat goed.
maar ik kan nog steeds niets met mijn iphone. contacten synchroniseren werkt wel.....

mwestland14 24-11-11 11:04

Inloggen op de hotmail lukt zonder problemen. Ik heb mijn wachtwoorden al veranderd en aangepast, en mijn account verwijderd en er weer opnieuw opgezet. Niks helpt!

robertchr15 24-11-11 13:01

Heb sinds gisteren hetzelfde probleem eerst met zowel mijn Gmail als Hotmail maar vandaag is het met de Gmail weer gelukt.
Hotmail blijft dezelfde melding geven het lijkt me dus een IOS probleem.
Heb gisteren wel de icoontjes van brdck.me er op gezet (shortcuts voor bv Wi-Fi) hebben jullie dat ook gedaan wellicht zit het probleem daar in.

gliderpilot 24-11-11 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robertchr15 (Bericht 739520)
Heb sinds gisteren hetzelfde probleem eerst met zowel mijn Gmail als Hotmail maar vandaag is het met de Gmail weer gelukt.
Hotmail blijft dezelfde melding geven het lijkt me dus een IOS probleem.
Heb gisteren wel de icoontjes van brdck.me er op gezet (shortcuts voor bv Wi-Fi) hebben jullie dat ook gedaan wellicht zit het probleem daar in.

brdck.me er niet opgezet, wel het zelfde probleem. dat is dus waarschijnlijk niet de oorzaak van het probleem.

Ik heb trouwens een msn.com account. wat hebben jullie?

robertchr15 24-11-11 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gliderpilot (Bericht 739645)
brdck.me er niet opgezet, wel het zelfde probleem. dat is dus waarschijnlijk niet de oorzaak van het probleem.

Ik heb trouwens een msn.com account. wat hebben jullie?

Heb een live.nl account...dus daar zit het ook niet in...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 november 2011 om 18:57 ----------

Update alles werkt opeens weer

JorgM 24-11-11 21:39

Hallo allemaal,

Ik heb ook sinds gisteren dat ik geen email meer kan binnen halen van mijn Hotmail account, welke ik toegevoegd heb op mijn iPhone als Exchange account. Gek genoeg gaat verzenden wel maar mail binnen halen niet...
Heb ook al het account verwijderd en opnieuw toegevoegd maar helaas blijft mijn postvak-in leeg. En ja, er staan mailtjes in die ik zie via de webmail....

Iemand enig idee?

Groeten Jorg

blackfocus 24-11-11 22:04

Hier ook gmail het automatisch ophalen werkt niet meer wel als ik het mail program open haalt hij meteen de mail op ??
dit had ik niet voor ik update ios5 laden

robertchr15 24-11-11 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JorgM (Bericht 739686)
Hallo allemaal,

Ik heb ook sinds gisteren dat ik geen email meer kan binnen halen van mijn Hotmail account, welke ik toegevoegd heb op mijn iPhone als Exchange account. Gek genoeg gaat verzenden wel maar mail binnen halen niet...
Heb ook al het account verwijderd en opnieuw toegevoegd maar helaas blijft mijn postvak-in leeg. En ja, er staan mailtjes in die ik zie via de webmail....

Iemand enig idee?

Groeten Jorg

Misschien toeval maar ik had in de mailbox een beschadigd bestand staan wat als virus herkend werd dit op pc verwijderd en alles deed het weer op ios

gliderpilot 25-11-11 23:37

Bij mij werkte het vandaag opeens weer. :)

Pedorie 27-11-11 22:13

Hier het zelfde probleem:

1 week nieuwe 4S en IO5 en alles werkt prima, nu niet meer.

wel toevallig, iedereen heeft hier problemen mee vanaf afgelopen dinsdag/woensdag, dan kan het toch niet aan `ons` liggen...?

mijn live-mail doet het nog wel prima.

ik hoor graag als iemand een oplossing heeft.

http://www.freebits.nl/images/740fotokl.png

JorgM 28-11-11 01:34

Zojuist een nieuw account aangemaakt onder " anders", en daarmee haalt hij wel mijn hotmail email mee binnen. Een bug in de Exchange versie?

Moet wel ff zeggen dat verzenden via Exchange wel gaat, maar binnenhalen niet...

Pedorie 28-11-11 10:20

heel raar: sinds vanochtend werkt het ineens weer!

Gisteren wel contact gezocht met @MicrosoftHelpt en @hotmail maar niet mijn mailadres (bewust) doorgegeven. @MicrosoftHelpt reageerde vanochtend met de vraag wat het probleem was en heb ze doorverwezen naar dit forum.

Hopelijk lost het voor de rest ook "zomaar" op, succes!

JorgM 28-11-11 11:35

Inderdaad, alles werkt weer!

Pedorie 29-11-11 09:41

Gisteren heel blij gemeld dat het weer werkte en nu weer niet.

Wanneer het sync zet op 3 dagen krijg ik mijn recente emails, wijzig ik dan krijg k:
2 weken: mail t/m afgelopen zondag
1 maand: mail t/m 22 november 2011
geen limiet: mail t/m 13 januari

smooi94 29-11-11 23:12

Ik heb hetzelfde. Erg vreemd, want doordat Hotmail niet werkt, werken iCloud mail en Gmail ook niet. Pas als ik het Hotmail account van m'n iPad 2 (met iOS 5.0.1) verwijder doen de andere mailaccounts het weer. Maarja, dan kan ik Hotmail al helemaal niet meer gebruiken.

Ik merk ook dat wanneer ik het Hotmail account weer toe wil voegen om te proberen of het inmiddels wel weer werkt, een knop is verdwenen. Ik weet niet precies ondere welke naam die knop stond, maar wel dat als je er op drukte, je kon aangeven welke mappen je gepushed wil hebben.
Hij stond vlak onder of vlak boven de knop 'Synchr. e-mail'
Deze zie je nadat je een Hotmail account hebt toegevoegd en dan onder 'accounts' kiest voor dat account.

marcellie 30-11-11 11:43

Heb helaas hetzelfde probleem. Iemand een oplossing?

Heb het account al in zijn geheel verwijderd en weer toegevoegd maar helpt ook niet.

Het inloggen via safari op mijn telefoon werkt wel

Vagabundo 30-11-11 14:26

Ik heb ook al enkele dagen hetzelfde probleem en helaas is het nog niet vanzelf opgelost, ook niet na verwijderen en herinstallatie van het hotmail account. Nog steeds niemand een accurate/snelle oplossing?


MVG


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.