iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Codeslot omzeilen! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/105131-codeslot-omzeilen.html)

dazzling 23-11-11 18:40

Codeslot omzeilen!
 
ik kwam op internet tegen dat je het codeslot van je iphone makkelijk kan omzeilen

je moet dan het volgende doen

***********************
Het codeslot waarmee gebruikers toegang tot de iPhone willen beveiligen kan binnen een paar seconden onklaar worden gemaakt. Dit kan door op de noodoproepknop te drukken, vervolgens drie keer het hekje in te toetsen, op de belknop te drukken en direct daarna op de vergrendelknop.
***********************
op die manier kom ik gewoon op het begin scherm en kan ik alles doen met me iphone zonder de code gebruikt te hebben.

ik heb het ook op een iphone van iemand anders uitgeprobeert en daar werkte het ook bij

kunnen meer mensen het proberen of het werkt ?

zie youtube

Iphone codeslot kraken - YouTube

---------------------------------
codeslot staatbij mij op 5 min (natuurlijk wel geprobeert na 5 min) :)
heb ios 5.0.0 met tethered jailbreak erop staan

debroei 23-11-11 19:29

Dit is volgens mij al een heel oud truckje, op mn 4s werkt hij in iedere geval niet.
Ios5.0

decx 23-11-11 19:30

Ik krijg het bij mij niet voor elkaar hoor :s iPhone 4S iOS 5.0.1

dazzling 23-11-11 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door decx (Bericht 739312)
Ik krijg het bij mij niet voor elkaar hoor :s iPhone 4S iOS 5.0.1

bij iemand met ios 4.3.3 werkte het ook niet.

maar het gekke vind ik dat het bij mij op ios 5 wel werkt
en bij een kennis ook

lijkt dus alleen in ios 5 te zitten??

daarom ben ik nieuwsgierig naar mensen die ios 5 draaien op een iphone4

joost1234 23-11-11 20:36

Op iOS 5.0.1 iPhone4 werkt het wel.

NLjorn 23-11-11 20:58

Werkt niet, (4S 5.0)

XIII 23-11-11 21:02

De telefoon in dat filmpje is voorzien van een jailbreak en diverse tweaks.

Kan dus best daaraan liggen...

dazzling 23-11-11 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 739352)
De telefoon in dat filmpje is voorzien van een jailbreak en diverse tweaks.

Kan dus best daaraan liggen...

ik gaat eens onderzoeken of dat misschien idd het probleem zou kunnen zijn.
vanaaf laat ga ik het eens proberen op de iphone van me vriendin *iphone 4 met ios 5.0.0 erop zonder jailbreak)

nu eens in cydia snuffelen..........

MathieuG 23-11-11 21:17

Nee. Hier werkt t echt niet. Als ik ### bel druk wordt het 'gesprek' zo snel verbroken dat het niet mogelijk is de vergrendelknop in te drukken

debroei 23-11-11 21:20

Ios 5.0 op iphone 4 werkt ook niet,

dazzling 24-11-11 06:03

Ik krijg het idd niet voor elkaar op een iphone 4 met ios5 zonder jailbreak.

pisbv 24-11-11 08:30

het is wel mogelijk als je twee keer op de home button drukt dan kun je snel naar het fototoestel deze openen. dan deze weer afsluiten via de home button. en je bent in de telefoon.

Roy1980 24-11-11 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pisbv (Bericht 739458)
het is wel mogelijk als je twee keer op de home button drukt dan kun je snel naar het fototoestel deze openen. dan deze weer afsluiten via de home button. en je bent in de telefoon.

Bij mij wordt er dan weer keurig om mijn toegangscode gevraagd.

dazzling 24-11-11 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pisbv (Bericht 739458)
het is wel mogelijk als je twee keer op de home button drukt dan kun je snel naar het fototoestel deze openen. dan deze weer afsluiten via de home button. en je bent in de telefoon.

Dat werkt ook bij mij.

decx 24-11-11 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pisbv (Bericht 739458)
het is wel mogelijk als je twee keer op de home button drukt dan kun je snel naar het fototoestel deze openen. dan deze weer afsluiten via de home button. en je bent in de telefoon.

Werkt ook niet bij mij. Ik krijg dan weer een scherm te zien om de code in te voeren.

XIII 24-11-11 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pisbv (Bericht 739458)
het is wel mogelijk als je twee keer op de home button drukt dan kun je snel naar het fototoestel deze openen. dan deze weer afsluiten via de home button. en je bent in de telefoon.

Ook dat werkt bij mij (5.0.1, met JB) niet.

Patrique 24-11-11 14:47

Bij mij werken beiden niet. (4S, 5.01, geen JB)

pclahsen 24-11-11 15:32

Lukt niet bij mijn 4S, staat je codeslot trouwens wel op "direct" ipv bijvoorbeeld na een half uur? Wel even checken of ie inderdaad op slot staat he!;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pisbv (Bericht 739458)
het is wel mogelijk als je twee keer op de home button drukt dan kun je snel naar het fototoestel deze openen. dan deze weer afsluiten via de home button. en je bent in de telefoon.


dazzling 24-11-11 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 739587)
Lukt niet bij mijn 4S, staat je codeslot trouwens wel op "direct" ipv bijvoorbeeld na een half uur? Wel even checken of ie inderdaad op slot staat he!;)

hij staat bij mijn op 1 min. en ik wacht netjes dat ik weer de code in moet voeren voordat ik het probeer :)

pisbv 25-11-11 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 739587)
Lukt niet bij mijn 4S, staat je codeslot trouwens wel op "direct" ipv bijvoorbeeld na een half uur? Wel even checken of ie inderdaad op slot staat he!;)

.
vindt dit toch een fout van apple omdat als ik hem niet met de code open. als ik mijn code in voer weet ik dat de code na 5 min in gaat maar van uit een snelle foto start vindt ik geen code in voeren dus dan moet hij automatische op direkt afsluiten springen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:11.