iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   4.3.3. backup restore in iPhone4S (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/105167-4-3-3-backup-restore-iphone4s.html)

WhyNotCallMeRo 24-11-11 09:41

4.3.3. backup restore in iPhone4S
 
Hallo,

geeft het problemen als ik mijn oude 4.3.3. backup (iphone4) restore in mijn nieuwe iPhone4S ????

Bij voorbaat dank

dirkjan82 24-11-11 10:29

Als je gewoon je bedoeld dat je je telefoon opnieuw instelt en dan niet kiest voor een nieuw toestel, maar importeren van een bestaand profiel, dan kan dat zonder problemen. Je krijgt dan alles wat je op je oude toestel met 4.3.3 had, maar dan in iOS 5.0. Ik heb mijn iPhone 4S de eerste keer ingesteld met het profiel van mijn iPod Touch 2G (met 4.3.2). Ik heb dus mijn contacten, games, instellingen en alle andere dingen, maar wel alles in iOS 5.

Als je bedoelt dat je terug wilt naar iOS 4.3.3 weet ik niet precies of en hoe dit precies kan op een 4S. Waarschijnlijk kom je dan al snel uit bij een jailbreak.

WhyNotCallMeRo 24-11-11 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 (Bericht 739486)
Als je gewoon je bedoeld dat je je telefoon opnieuw instelt en dan niet kiest voor een nieuw toestel, maar importeren van een bestaand profiel, dan kan dat zonder problemen. Je krijgt dan alles wat je op je oude toestel met 4.3.3 had, maar dan in iOS 5.0. Ik heb mijn iPhone 4S de eerste keer ingesteld met het profiel van mijn iPod Touch 2G (met 4.3.2). Ik heb dus mijn contacten, games, instellingen en alle andere dingen, maar wel alles in iOS 5.

Als je bedoelt dat je terug wilt naar iOS 4.3.3 weet ik niet precies of en hoe dit precies kan op een 4S. Waarschijnlijk kom je dan al snel uit bij een jailbreak.

Nee, ik wil inderdaad een oude safe terugzetten daar de jailbreak te lang duurt en ik dus geen datadeposit kan gebruiken.

Ik dacht dat de oude 4.3.3. backup misschien wat files zou infecteren...

Dank

ballegooier 24-11-11 16:54

Een oudere backup kan geen iOS files infecteren of beinvloeden... Bij het terugplaatsen van een backup (hoef je geen restore voor te doen, hoor) wordt alleen user gegevens teruggezet (games, contacten, savedata, noem maar op). Er wordt niks met het OS gedaan.

Ik begrijp niet wat je schrijft over een datadeposit?

Verder is de iPhone 4S nooit geleverd met iOS 4.x, dus die firmware zal nooit en te nimmer kunnen draaien op dat model (maargoed, dat gaf je al aan dat je dat niet bedoelde)

WhyNotCallMeRo 24-11-11 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 739624)
Een oudere backup kan geen iOS files infecteren of beinvloeden... Bij het terugplaatsen van een backup (hoef je geen restore voor te doen, hoor) wordt alleen user gegevens teruggezet (games, contacten, savedata, noem maar op). Er wordt niks met het OS gedaan.

Ik begrijp niet wat je schrijft over een datadeposit?

Verder is de iPhone 4S nooit geleverd met iOS 4.x, dus die firmware zal nooit en te nimmer kunnen draaien op dat model (maargoed, dat gaf je al aan dat je dat niet bedoelde)

Datadeposit is een cydia app die backup maakt van games en deze weg zet in Dropbox...
Ik ben nooit zo'n voorstander geweest van restore en backups middels itunes

ballegooier 24-11-11 17:35

Aha. Duidelijk. Je wacht dus gewoon met smart op een jailbreak? Daar zit ik ook op te wachten, maar een reservekopie, gemaakt toen de iPhone op een ouder iOS versie draaide, gaat daar niets aan helpen of versnellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.