//

4.3.3. backup restore in iPhone4S

4.3.3. backup restore in iPhone4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, geeft het problemen als ik mijn oude 4.3.3. backup (iphone4) restore in mijn nieuwe iPhone4S ???? Bij voorbaat dank...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-11-11, 09:41
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard 4.3.3. backup restore in iPhone4S

Hallo,

geeft het problemen als ik mijn oude 4.3.3. backup (iphone4) restore in mijn nieuwe iPhone4S ????

Bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-11, 10:29
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Als je gewoon je bedoeld dat je je telefoon opnieuw instelt en dan niet kiest voor een nieuw toestel, maar importeren van een bestaand profiel, dan kan dat zonder problemen. Je krijgt dan alles wat je op je oude toestel met 4.3.3 had, maar dan in iOS 5.0. Ik heb mijn iPhone 4S de eerste keer ingesteld met het profiel van mijn iPod Touch 2G (met 4.3.2). Ik heb dus mijn contacten, games, instellingen en alle andere dingen, maar wel alles in iOS 5.

Als je bedoelt dat je terug wilt naar iOS 4.3.3 weet ik niet precies of en hoe dit precies kan op een 4S. Waarschijnlijk kom je dan al snel uit bij een jailbreak.
  #3  
Oud 24-11-11, 16:50
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
Als je gewoon je bedoeld dat je je telefoon opnieuw instelt en dan niet kiest voor een nieuw toestel, maar importeren van een bestaand profiel, dan kan dat zonder problemen. Je krijgt dan alles wat je op je oude toestel met 4.3.3 had, maar dan in iOS 5.0. Ik heb mijn iPhone 4S de eerste keer ingesteld met het profiel van mijn iPod Touch 2G (met 4.3.2). Ik heb dus mijn contacten, games, instellingen en alle andere dingen, maar wel alles in iOS 5.

Als je bedoelt dat je terug wilt naar iOS 4.3.3 weet ik niet precies of en hoe dit precies kan op een 4S. Waarschijnlijk kom je dan al snel uit bij een jailbreak.
Nee, ik wil inderdaad een oude safe terugzetten daar de jailbreak te lang duurt en ik dus geen datadeposit kan gebruiken.

Ik dacht dat de oude 4.3.3. backup misschien wat files zou infecteren...

Dank
  #4  
Oud 24-11-11, 16:54
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Een oudere backup kan geen iOS files infecteren of beinvloeden... Bij het terugplaatsen van een backup (hoef je geen restore voor te doen, hoor) wordt alleen user gegevens teruggezet (games, contacten, savedata, noem maar op). Er wordt niks met het OS gedaan.

Ik begrijp niet wat je schrijft over een datadeposit?

Verder is de iPhone 4S nooit geleverd met iOS 4.x, dus die firmware zal nooit en te nimmer kunnen draaien op dat model (maargoed, dat gaf je al aan dat je dat niet bedoelde)
  #5  
Oud 24-11-11, 17:16
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Een oudere backup kan geen iOS files infecteren of beinvloeden... Bij het terugplaatsen van een backup (hoef je geen restore voor te doen, hoor) wordt alleen user gegevens teruggezet (games, contacten, savedata, noem maar op). Er wordt niks met het OS gedaan.

Ik begrijp niet wat je schrijft over een datadeposit?

Verder is de iPhone 4S nooit geleverd met iOS 4.x, dus die firmware zal nooit en te nimmer kunnen draaien op dat model (maargoed, dat gaf je al aan dat je dat niet bedoelde)
Datadeposit is een cydia app die backup maakt van games en deze weg zet in Dropbox...
Ik ben nooit zo'n voorstander geweest van restore en backups middels itunes

Laatst gewijzigd door WhyNotCallMeRo; 24-11-11 om 17:35.
  #6  
Oud 24-11-11, 17:35
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Aha. Duidelijk. Je wacht dus gewoon met smart op een jailbreak? Daar zit ik ook op te wachten, maar een reservekopie, gemaakt toen de iPhone op een ouder iOS versie draaide, gaat daar niets aan helpen of versnellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Switchen van backup zonder restore WhyNotCallMeRo iTunes 0 12-11-11 19:50
backup en restore sjoef iPhone algemeen 0 16-10-11 10:57
Iphone 4 (4.2.1) backup en restore samkaya iTunes 0 17-03-11 19:57
Verschil en functie restore en backup cloverfield iPhone algemeen 1 28-02-09 17:53
iPhone: Cydia en restore van backup djpremacy Jailbreak 3 22-01-09 22:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.