iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Technische ondersteuning voor iPhones in Nederland (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/105175-technische-ondersteuning-voor-iphones-nederland.html)

applemedewerker 24-11-11 12:23

Technische ondersteuning voor iPhones in Nederland
 
Hoi iphone gebruikers,

Ik ben zelf medewerker voor de Apple Online Store en krijgen regelmatig belletjes van klanten van Vodafone en overige providers of (premium) resellers.

De klanten hiervan denken dat wij een algemene helpdesk zijn voor Apple producten echter is dit niet waar, wat voor veel verwarring schept. :mad:

Alle technische ondersteuning voor smartphones van Apple verloopt altijd via het aankooppunt.
Zie: Apple - Support - iPhone - Contact opnemen

Daarom mijn complimenten voor VODAFONE dat zij speciaal een smartphone (crew) ondersteuning hebben ingericht :):)

Gegroet,

Applecare:D

simlockvrij 24-11-11 18:26

ja top dat vodafone, als je een abonnement hebt met een max snelheid van 14.4 en je haalt nog geen 1.5 dan zeggen ze doodleuk dat het aan het weer of je hr ramen ligt, en dat terwijl ik middenin het beste dekkingsgebied zit.

vervolgens krijg je de opmerking van vodafone dat wanneer het niet werkt, je maar naar apple moet gaan.
dus volgens vodafone verloopt de technische ondersteuning helemaal niet via hun, maar via apple.

majinchaos 25-11-11 10:46

De technisch dienst van apple store zal het wel erg druk hebben. 4x gebeld al, en krijg steeds een dame aan de lijn die zegt: "door de enorme drukte zijn wij niet in staat om u op tijd te woord te staan" En dan word de hoorn erop gelegd :(:mad::mad::mad:

decx 25-11-11 11:54

Misschien kan iPhoneclub hier wat mee doen en een pagina maken met alle correcte telefoonnummers of communicatiekanalen maken voor de meest gebruikte providers en Apple.

Ik snap dat het heel divers is (abonnement/geen abonnement) en afhankelijk is van het probleem (apple/provider) maar het lijkt mij best een aardig idee..

iCulture 25-11-11 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door decx (Bericht 739823)
Misschien kan iPhoneclub hier wat mee doen en een pagina maken met alle correcte telefoonnummers of communicatiekanalen maken voor de meest gebruikte providers en Apple.

Of misschien kunnen jullie het met elkaar doen en het als Wiki-artikel maken. Die is daar ten slotte voor bedoeld en dan draagt iedereen zijn steentje bij :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41.