//

sms problemen

sms problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemd probleem met mijn iPhone (3Gs, iOS 5.0.1, nooit gejailbreaked) waar ik het probleem maar niet van kan vinden. De iPhone wilt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-11-11, 15:25
ultranoob ultranoob is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Question sms problemen

Ik heb een vreemd probleem met mijn iPhone (3Gs, iOS 5.0.1, nooit gejailbreaked) waar ik het probleem maar niet van kan vinden.

De iPhone wilt geen smsjes meer versturen, normaal gesproken als het verzenden mislukt komt er een rood knopje naast het bericht te staan waar je op kan drukken om te zien wat er niet klopt. Maar als ik nu op de stuur knop druk, gaat hij meteen terug naar de app grid zonder enige melding, als ik daarna de berichten weer open is er niets meer terug te vinden van het smsje. Nog vreemder is dat als ik de berichten app opnieuw open, dat ik blijkbaar -1 berichten heb.

Ik kan er wel gewoon mee bellen. De verbinding klopt, nog zat beltegoed, simkaart vervangen, voor 20 seconden airplane mode aan en dan weer uit, iTunes herstel, niks blijkt te werken.

Het probleem begon zich voor te doen nadat ik mijn telefoon via DFU en iTunes hersteld heb. (iPhone begon om de 2 minuten automatisch te rebooten) Sinds dien heb ik er last van.

Ik hoop duidelijk te zijn geweest en anders kan je altijd meer informatie vragen. Bij voorbaat dank.

update: Fijn, hij reboot weer at random.

Laatst gewijzigd door ultranoob; 24-11-11 om 16:11. Reden: viel me nog iets op
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-12, 21:10
arnoverkoeijen arnoverkoeijen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 3GS. Heb jij al een oplossing want ik wordt er gek van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sms-problemen Cayenneke iPhone algemeen 2 25-10-10 00:16
sms problemen beeldbuis iPhone algemeen 8 03-11-08 19:52
T-Mobile SMS problemen batumulia Odido (T-Mobile) 3 28-07-08 18:03
SMS problemen Iceman011 iPhone algemeen 1 18-05-08 10:38
sms problemen nicolas Archief 0 17-12-07 16:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.