//

Iphone herstart uit zichzelf

Iphone herstart uit zichzelf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 3GS weg gegeven aan een vriendinnetje. De iPhone was gejailbreakt maar ik heb deze helemaal gewist (dmv het menu in iPhone) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-11, 16:55
mirr mirr is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.0
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard Iphone herstart uit zichzelf

Ik heb mijn iPhone 3GS weg gegeven aan een vriendinnetje. De iPhone was gejailbreakt maar ik heb deze helemaal gewist (dmv het menu in iPhone) en opnieuw geactiveerd via iTunes. Nu start de telefoon regelmatig uit zichzelf opnieuw op, is ie netwerk heel vaak kwijt en is de batterij in standby in een halve dag leeg. Dit was nooit het geval toen ik m nog gebruikte. Wat kan ik hieraan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-11, 17:00
ultranoob ultranoob is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Dat de telefoon uit zichzelf opstart is een bug, deze kan je via de DFU en iTunes weer weg krijgen. Echt sinds de batterij heel snel leeg is zou dit in combinatie met het uitvallen waarschijnlijk betekenen dat je batterij oververhit is geweest, en nu niet goed meer werkt. Mocht je er de moeite voor over willen hebben zou je iPhone kunnen openen en de batterij er uit halen. Leg de batterij op een vlakke tafel en probeer em nu te laten draaien, lukt dit dan is hij zeker weten kapot.
  #3  
Oud 24-11-11, 17:01
mirr mirr is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.0
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb die DFU mode al gebruikt na het leeghalen, omdat ie toen bleef hangen op het appel logo. Is het de moeite waard dit nog een keer te proberen dan?
  #4  
Oud 07-12-11, 19:44
loopfiets loopfiets is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb het zelfde probleem. Ik heb mijn IPhone 3GS ook gekregen. En opeens begint hij ook uit zichzelf opnieuw op te starten. En dat gebeurt dan ongeveer om de 2 minuten. Echt verschrikkelijk. Ook heb DFU-mode al een keer gebruikt. Dat werkte eerst goed. Maar jammer genoeg maar 1 week, want nu start hij weer om de 2 minuten uit zichzelf op. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G S Belt uit zichzelf Impulsief iPhone algemeen 11 05-04-11 19:42
iPhone doet dingen uit zichzelf ikke ja iPhone algemeen 6 24-09-10 15:29
[iPhone 2G] Toestel schakelt zichzelf uit markiedam iPhone algemeen 5 13-04-10 03:55
iPhone zet zichzelf uit S¡mon iPhone algemeen 8 27-11-09 00:12
Iphone trilt regelmatig uit zichzelf Flipmoo iPhone algemeen 3 03-12-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.