//

Gegevens iPhone 3GS overzetten op iPhone 4S

Gegevens iPhone 3GS overzetten op iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe krijg ik alle inhoud van mijn iPhone 3GS op mijn iPhone 4s? Moet ik eerst een backup maken van mijn iPhone 3GS en dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-11-11, 20:40
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard Gegevens iPhone 3GS overzetten op iPhone 4S

Hoe krijg ik alle inhoud van mijn iPhone 3GS op mijn iPhone 4s? Moet ik eerst een backup maken van mijn iPhone 3GS en dan mij. 4s koppelen aan mijn pc en dan een restore uitvoeren ? Hoe zit het mijn simkaart (telefoonnummer) van mijn 3 GS? Ik wil hetzelfde nummer op mijn 4S
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-11, 20:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Die simkaart pas niet in de 4S; je zult een microsim bij je provider moeten halen.

(of zelf op de juiste maat durven knippen)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 24-11-11, 21:56
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eugje Bekijk bericht
Hoe krijg ik alle inhoud van mijn iPhone 3GS op mijn iPhone 4s? Moet ik eerst een backup maken van mijn iPhone 3GS en dan mij. 4s koppelen aan mijn pc en dan een restore uitvoeren ?
bijna goed; je hoeft alleen geen restore uit te voeren wanneer je de iPhone 4S koppelt. Gewoon kiezen voor 'zet reservekopie terug van iPhone van eugje'.

Tel.nr is afhankelijk van je simkaart en die kun je in elke willekeurige telefoon stoppen (even afgezien van micro sim comptabiliteit)
  #4  
Oud 25-11-11, 10:39
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard

Kan ik met reserve kopie terugzetten ook mijn apps van mijn 3 GS overzetten naar mijn iPhone 4s?
  #5  
Oud 25-11-11, 11:01
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Als eerste worden je gegevens terug gezet. Je apps kun je gewoon zelf terugetten door je iPhone 4S aan je computer te hangen en iTunes te openen. Je hoeft je apps niet opnieuw te downloaden en je hebt door het terugzetten van je reservekopie alle gegevens meteen meegenomen. Je hebt dus meteen alle scores in games, zoals de sterren en vrijgespeelde levels in Angry Birds (om maar een voorbeeld te noemen).

Als je eerder genoemde stappen volgt heb je gewoon alles wat op je 3GS stond op je 4S staan.

Wat betreft je simkaart moet je inderdaad een microsim hebben. Bij de meeste providers kun je deze bestellen en vaak nog gratis ook. Je houdt dan gewoon je nummer en je abonnement of prepaid-tegoed. Als je moet betalen of als je provider geen microsim levert kun je bij veel telecomwinkels je kaart met een speciale tang laten knippen. Dan hoef je niet zelf met een schaar aan de slag. Ook het laten knippen in een winkel is meestal wel op jou risico.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs gegevens overzetten naar iphone 4s eugje iPhone algemeen 11 27-11-11 13:39
gegevens overzetten naar iPhone 4 skaljee iPhone algemeen 3 26-07-11 20:52
Gegevens overzetten van iPhone 3GS naar iPhone 4 WetFox iPhone algemeen 0 21-04-11 22:58
Overzetten gegevens 2G --> 3GS wvy iTunes 17 03-08-10 17:38
gegevens overzetten naar iPhone 4 MarcH iTunes 2 30-07-10 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.