iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 4, ios5, herkent nu mijn docking speaker niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/105303-iphone-4-ios5-herkent-mijn-docking-speaker-niet-meer.html)

landoder 26-11-11 12:04

iphone 4, ios5, herkent nu mijn docking speaker niet meer
 
iphone 4, ios5, herkent nu mijn docking speaker niet meer.
hallo alle ik heb een probleem,
ik heb een iphone 4 met ios5 na deze update herkent mijn docking speaker mijn iphone niet meer, mijn vrouw heeft ook een iphone 4 deze heeft nog geen update gedaan en deze doet het wel net zo als mijn dochter die een iphone 3gs heeft deze doet het ook.
kan iemand mij helpen die dit kan verklaren en wat moet ik doen om mijn iphone wel werkt op mijn docking speaker..

met de update is mijn ipone ap veranderd in muziek inplaats van itunes
kan dit et soms zijn

groet,
van een muziek fan

joergan 26-11-11 13:03

firmware
 
Goedemiddag,

Mijn broertje had dit ook met zijn ipod. Hij kon na de upgrade van ios 5 niet meer zijn dockingstation gebruiken. Hij heeft er eentje van Philips. Hij heeft toen de winkel gebeld en kreeg toen firmware voor een usb stick om zijn dockingstation te upgraden. Dit heeft hij gedaan en alles werkt weer.

Succes.

landoder 26-11-11 15:56

joergan top, ik heb ook een philips heb gelijk gebeld.
naar de winkel, vragen ze 30 euro voor die lamzakken
heb op de site van philips gekeken staat er gewoon op met een handleiding
dit heb ik net gedaan 5 min werk zelfs ik kan het
en het werkt. top joeran voor de tip.
en die winkel kan van mij de koude douche krijgen.
[SIZE=3]
[/SIZE]

joergan 26-11-11 16:36

hallo landoder,

Goed te horen dat het werkt! 30 euro is inderdaad belachelijk!
gr joergan

Rondijkstra 04-08-12 14:31

[BOOK]Ik kan die update niet vinden voor mijn ds1100/12 docking van Philips. Of misschien is die er niet? [/BOOK]

Stephan0501 05-08-12 04:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rondijkstra (Bericht 812038)
[BOOK]Ik kan die update niet vinden voor mijn ds1100/12 docking van Philips. Of misschien is die er niet? [/BOOK]

Ook goedemiddag,

Ooit gehoord van fatsoen ?? Voorstellen ?
Heb je al eens gegoogled ? heb je de zoekfunctie hier op het forum al gebruikt ?
Welke stappen heb je zelf al ondernomen om hem te vinden ?

Als je geholpen wil worden zou iets meer fatsoen en het typen van een normaal bericht wonderen doen .

Rondijkstra 05-08-12 09:26

Ja sorry. Ik werk op m'n mobiel en dan tik ik niet van die lange verhalen. Hoe bedoel je voorstellen? Het is toch geen dating site? ( grapje)

Guest-20180925190238 05-08-12 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rondijkstra (Bericht 812117)
Ja sorry. Ik werk op m'n mobiel en dan tik ik niet van die lange verhalen.

Maar je slaagt er met dat mobieltje wel in om een volledig nutteloze (en lege) Wiki aan te maken? Een zinvolle Wiki is meestal wél een lang verhaal :confused:

Rondijkstra 05-08-12 11:08

Oh sorry! Ik was niet eerder op deze site en had zo niet in de gaten dat ik een nieuwe wiki had aangemaakt. Ik dacht dat ik gereageerd had op een thread die met mijn probleem overeen komt. ( dat mijn Philips music Dock mijn iPhone niet herkend )

treuzel 06-08-14 09:10

Goedemorgen, ik weet, dat dit al een oude post is, maar ik heb het zelfde probleem. Mijn iPhone 4 kan geen muziek meer spelen op het Philips dock DS3020/12. Philips zegt zelf geen ondersteuning te geven..
Kan iemand mij helpen aan een update of de besproken firmware?
Het is gewoon balen, want nu is het dock een dure oplader geworden...

Rondijkstra 06-08-14 11:42

Hey Treuzel,

Ik heb destijds geen firmware gedownload, omdat ik die niet kon vinden. (Hilarische reacties hierboven trouwens :-)) Ik weet wel dat ik een aparte iPhone app voor die dock kon downloaden in de Apple App store, en toen deed hij het weer. Zoek maar eens op Philips en/of HomeStudio. Ik hoop dat het werkt.
Groet,
Ron.

treuzel 06-08-14 13:45

Rondijkstra, bedankt voor je reactie. Ik ga het zeker proberen. Moet wel op mijn oude iPhone 4, maar die ligt thuis. Baalde echt, toen de medewerker van Philips me zei, dat ze het niet ondersteunen.. Ik hoop dat het werkt.

Rondijkstra 06-08-14 14:24

Hmm wel apart dat ze dat niet onder steunen? Dat apparaat (dock) is toch speciaal ontworpen voor iphone/ipod? Ik heb de mijne maar weggedaan; de iPhone 5(s) pastte daar niet meer op. Anyway, succes nogmaals!

treuzel 06-08-14 15:00

Inderdaad, dat dacht ik gisteren ook... Mijn vriend is de iPhone 4 gaan gebruiken, sinds ik overgestapt ben op de iPhone 5s. Maar hij wil het dock nu ook gebruiken.. Ik zocht/zoek dus een oplossing, maar Philips kan/wil me niet helpen..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.