//

Telefoongesprekken vallen na 5 min uit met iPhone 3Gs

Telefoongesprekken vallen na 5 min uit met iPhone 3Gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3Gs voert een automatische reset uit na 5 minuten. Alle telefoongesprekken worden standaard afgebroken! Ik heb de nieuwste software (5.0.1) geïnstalleerd, alle ballast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-11, 10:16
GBouma GBouma is offline
• iOS 5.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Unhappy Telefoongesprekken vallen na 5 min uit met iPhone 3Gs

Mijn iPhone 3Gs voert een automatische reset uit na 5 minuten. Alle telefoongesprekken worden standaard afgebroken! Ik heb de nieuwste software (5.0.1) geïnstalleerd, alle ballast eraf gehaald en zelfs al een nieuwe iPhone gekregen. En nog worden mijn telefoontjes afgekapt! Zelfs Apple Maastricht én Apple U.S.A. konden me niet helpen. Wie heeft deze ervaring ook? Ik heb een bedrijf en vind dit absoluut niet kunnen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-11, 10:40
jmoonen jmoonen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 37
Standaard

Jij hebt exact hetzelfde probleem als wat ik heb (had) met mijn 3GS. Tik in google maar eens in :

iphone 3gs crashes during phone call

Of bekijk deze topic maar eens, ik denk wel dat je idem hebt.

Ik heb dat opgelost door terug te gaan naar 4.0.1 (ik zou het liefst nog verder terug gaan naar 3.1.2). Daarna heb ik de mobilewatchdog van 4.0.1 vervangen door die van 3.1.2 en dan is het probleem opgelost. Met 5.0.1 zal dat ook wel werken als je met iExplorer de mobilewatchdog vervangt deze is te vinden in : /System/Library/SystemConfiguration/mobilewatchdog.bundle/

Het bestaande mobilewatchdog bestand verwijderen (of even backuppen) en die van 3.1.2 erin zetten en niet vergeten chmod 755 te geven. Daarna iPhone 3GS herstarten. De oude kun je hier vinden.

Laatst gewijzigd door jmoonen; 28-11-11 om 11:17.
  #3  
Oud 29-11-11, 10:23
GBouma GBouma is offline
• iOS 5.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard 4.0.1.

Bedankt voor je reactie. Kun je me ook vertellen waar ik 4.0.1 opgeef? Het systeem zoekt automatisch naar de meest recente update en geeft aan dat ik die heb (5.0.1).

Alvast erg bedankt!
  #4  
Oud 29-11-11, 10:34
jmoonen jmoonen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 37
Standaard

Je moet de SHSH kunnen achterhalen ik heb dat gedaan met tinyumbrella en oude firmware voor de iPhone staat gewoon op internet in iTunes shift indrukken bij Windows (Apple tekentje op mac) en selecteer Herstellen/Restore blader naar 4.0.1 en laat hem zijn werk doen.

Maar op 5.0.1 zal het ook wel werken de mobilewatchdog want die is nauwelijks anders dan die van 4.0.1 mijn vrouw die mijn 3GS ingepikt heeft kan nu al twee dagen bellen zonder dat hij ook maar één keer gecrash't is voorheen was dit nog geen 5 minuten.

Laatst gewijzigd door jmoonen; 29-11-11 om 11:07.
  #5  
Oud 14-12-11, 22:28
febe febe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 140
Standaard

Hier hetzelfde probleem met 1 van de 2 3Gs'en in huis... Wat een ellende. Kan iemand mij een stap-voor-stap tutorial geven van bovenstaande oplossingen? Ik kom er zo nog niet uit helaas
  #6  
Oud 15-12-11, 14:59
napoleon63's schermafbeelding
napoleon63 napoleon63 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Goes
Berichten: 36
Standaard

hier ook het zelfde probleem.
Telefoon is nu in reparatie, wachten maar af.
Maar als er nu zo veel iphone 3gs bezitters last van hebben is het toch eigenlijk een probleem dat apple hoort op te lossen
  #7  
Oud 06-02-12, 21:30
pro2ton pro2ton is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard zelfde probleem

Hoi,
ben nieuw hier! Ik heb met mijn 3GS hetzelfde probleem, dat na ca 5 minuten het gesprek wordt afgebroken en de Iphone compleet reset en vanzelf weer opstart. Ook als alle programma's gesloten zijn gebeurt dit.
Heb 'm net met Redsn0w gejailbreakten ben met Iphonebrowser op zoek gegaan naar het bestand, dat jmoonen vermeld. Helaas is er gaan mobilewatchdog.bundle bestand te vinden in de map /System/Library/SystemConfiguration.
weet iemand of dit is veranderd in Ios 5.0.1?
  #8  
Oud 07-02-12, 13:44
napoleon63's schermafbeelding
napoleon63 napoleon63 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Goes
Berichten: 36
Standaard

hoi pro2ton.
bij mij is het opgelost.
heb van de provider een nieuwe iphone 3gs gekregen, en daar heb ik het gelukkig niet mee.
Reageren

Labels
iphone 3gs 16gb wit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g piept en valt na 1 min uit Bartbond008 iPhone algemeen 1 28-11-11 20:16
iPhone 3GS programma's vallen uit zodra ik op backspace druk Akkelien07 iPhone algemeen 0 20-09-11 20:21
iphone blijft uit/weg vallen ?? beek87 iPhone algemeen 2 31-12-10 22:36
Iphone 3GS: verlies van verbinding bj telefoongesprekken Bultep iPhone algemeen 8 23-09-10 13:08
Video: film valt uit na +/- 15 min pascalbrouwers Muziek, foto & video 2 15-06-08 03:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:25.