//

Nieuwe Samsung.. Iphone Killer?

Nieuwe Samsung.. Iphone Killer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: [h1]Sprint toont snelle iPhone-kloon van Samsung-makelij[/h1] Door Willem de Moor , woensdag 2 april 2008 13:54, views: 19.666 Het Amerikaanse telecombedrijf Sprint Nextel toonde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-08, 10:47
Bertje's schermafbeelding
Bertje Bertje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 154
Standaard Nieuwe Samsung.. Iphone Killer?

Citaat:
[h1]Sprint toont snelle iPhone-kloon van Samsung-makelij[/h1]

Door Willem de Moor, woensdag 2 april 2008 13:54, views: 19.666
Het Amerikaanse telecombedrijf Sprint Nextel toonde op de Ctia-beurs in Las Vegas een nieuw mobieltje van Samsung. De telefoon zou in juni op de markt moeten komen en dan de concurrentie met de iPhone moeten aangaan.
De Samsung Instinct beschikt over een aanraakgevoelig beeldscherm dat, net als Samsung Anycall Haptic Phone, voelbare feedback geeft wanneer het toestel bediend wordt. De telefoon beschikt, naast het 3,1"-grote touchscreen met een resolutie van 240x432 pixels, over een ingebouwde gps-module en een 2-megapixelcamera. Voor draadloos internet maakt de Instinct gebruik van de 3g-standaard ev-do, zodat het volgens Samsung downloadsnelheden van 1,4Mbps kan halen.
Sprint opent met het toestel de aanval op de iPhone: de telco zou een marketingbudget van 63 miljoen euro hebben gereserveerd om de telefoon als iPhone-killer te kunnen positioneren. De snelle 3g-internettoegang moet, samen met een all-in-abonnement van 99 dollar per maand, de concurrentie met het aanbod van AT&T en Apple mogelijk maken. Het abonnement biedt ongelimiteerd bellen en sms'en en een flatfee data-abonnement. Het ev-do-netwerk geeft de Sprint-abonnee toegang tot onder andere Sprint TV, Sprint Radio en de Music Store. Via deze muziekwinkel kunnen nummers voor 99 dollarcent per stuk worden gedownload, voor de opslag voorziet het apparaat in een microsd-aansluiting.





Lijkt er wel heel veel op!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-08, 21:19
JVdV JVdV is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 11
Standaard

heeft deze telefoon ook zo'n accelerometer, dat wanneer je de telefoon kantelt, je scherm meedraait?
  #3  
Oud 03-04-08, 21:22
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

"240x432 pixels, over een ingebouwde gps-module en een 2-megapixelcamera"

Slecht scherm, dik toestel (door gps) matige camera: Dikke boehoe iPhone ripoff Neee dit vin ik maar niks

Alleen z'n internet snelheid is geweldig...

Greetz, Stiruam
  #4  
Oud 04-04-08, 01:20
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Lijkt erg veel op de F700 van Samsung of niet? Kan niet eens in de schaduw staan van de iPhone!!!
  #5  
Oud 04-04-08, 01:25
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Ik zou het eerder een iPhone clone noemen dan killer
  #6  
Oud 04-04-08, 10:27
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Die samsung haalt het niet, wat mij betreft, bij de iPhone..
Grample zegt terecht; eerder een clone dan een killer
Er zullen de komende maanden wel meer merken met soortgelijke toestellen komen, iphone is behoorlijk populair!
  #7  
Oud 04-04-08, 12:43
tanguy tanguy is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 47
Standaard

het ziet er minstens even fancy uit, en volgens mij zijn er veel iphonebezitters die de iphone niet hebben voor zijn functies, maar voor het hoog gadgetgehalte. waarom zou deze dan nog niet in de schaduw van de iphone kunnen staan?
  #8  
Oud 04-04-08, 19:06
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tanguy Bekijk bericht
het ziet er minstens even fancy uit, en volgens mij zijn er veel iphonebezitters die de iphone niet hebben voor zijn functies, maar voor het hoog gadgetgehalte. waarom zou deze dan nog niet in de schaduw van de iphone kunnen staan?
Ik ben het er niet mee eens dat hij er even fancy uitziet. Scherm en uiterlijk van iPhone zijn stukken beter.
Als de functionaliteit van deze Samsung hetzelfde is als die van de F700 (waar ik even voor het gemak vanuit ga omdat de interface er hetzelfde uitziet) dan blijft hij mijlenver achter bij de iPhone.
Om voor mezelf te spreken, ik heb de iPhone weldegelijk voor de functionaliteit, alles klopt gewoon en alles werkt zoals je het wilt hebben dus kan me niet voorstellen dat Samsung dat kan overtreffen.
  #9  
Oud 04-04-08, 23:06
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Hoe durf je dit een iPhone killer te noemen rofl.

Kijk eens goed naar dat ding en concludeer......
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Samsung Galaxy S2 - Iphone killer? XiniP iPhone algemeen 44 04-09-11 14:13
nokia-tube,nieuwe iphone killer? truckdiver iPhone algemeen 36 09-07-09 21:24
Samsung M8800 Pixon, Iphone killer? -NRG- iPhone algemeen 1 06-10-08 19:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.