//

Iphone 4s beginnersvraagjes

Iphone 4s beginnersvraagjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben nog nooit in he bezit geweest van een Iphone, heb al wat rondegelezen en heb veel info kunnen vinden over de 4s, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-11, 15:14
Istart Istart is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Nijkerk
Berichten: 4
Standaard Iphone 4s beginnersvraagjes

Hallo allemaal,

Ben nog nooit in he bezit geweest van een Iphone, heb al wat rondegelezen en heb veel info kunnen vinden over de 4s, maar ik heb nog wel een vraagje.

Ik schaf mijn telefoon vooral aan voor het internetten onderweg, de navigatie en natuurlijk bellen.
Mjin oude abbo was van Vodafone en hier haalde ik echt nooit de beloofde snelheden, een pagina laden kon zo een minuut duren. Dus heb het afgelopen abbonoment enkel gebruik kunnen maken van Wi-Fi. En tja, toch zonde om daar een duur abbonoment voor te gebruiken.

Ik wil zeker weten dat ik overal stabiel en snel internet heb (in ieder geval rond amersfoort en in de randstad)

Welke provider maakt dit waar, dus niet de snelheid die word beloofd maar de snelheid die ook daadwerkelijk word gehaald.

Ik ga trouwens het liefst vanmiddag nog richting de Belcompany in Amersfoort, ik hoor wel eens mensen zeggen dat er meer te halen valt als je zelf de providers belt, maar deze koek lijkt op en ik denk niet dat er nog grote verschillen zijn tussen het afsluiten op afstand en het afsluiten in een belwinkel. Klopt dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-11, 16:29
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Belcompany is van Vodafone. Dus voor eerlijk advies hoef je daar niet heen te gaan.
__________________
NWO 666
  #3  
Oud 28-11-11, 16:34
Istart Istart is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Nijkerk
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor de info, had gebeld en idd, enkel een Vodafone bundel. Aangezien ik voor het meest stabiele internet ga en slechte ervaringen heb met Vodafone word het KPN of Hi.
Helaas is er in een straal van 20km rondom Nijkerk geen enkele winkel waar hij op voorraad is, dus ik ga hem toch maar bellend verlengen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:30.