//

Auw! iPhone laten vallen!

Auw! iPhone laten vallen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar: thuis Hoe hoog: met een boogje over zo`n 50cm Ondergrond: een glazen bord met patat en satésaus Waar terecht gekomen: midden in de satésaus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 16-02-09, 22:05
apk apk is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Waar: thuis
Hoe hoog: met een boogje over zo`n 50cm
Ondergrond: een glazen bord met patat en satésaus
Waar terecht gekomen: midden in de satésaus
Hoe: tijdens het patat eten even op m`n iphone kijken terwijl mijn vriendin echt ONTZETTEND hard tegen mijn arm aanstoot.
Schade: OVERAL satésaus, alle openingen aan bovenzijde. Na een half uur *****n met een tandenstoker alleen nog wat kleverig en ik was ietwat chagrijnig.

Verder heeft m`n iphone met een trouwfeest buiten, na een dronken nacht, een keer alleen in de (vochtige) buitenlucht doorgebracht (kon em niet terugvinden). De volgende dag bij daglicht met een kater teruggevonden. Hij trilde en maakte mooie geluidjes toen ik em vond.
Geen schade!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 17-02-09, 15:40
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Ik van de week: iphone met koptelefoon op in de auto. In afwachting van mijn nieuwe auto en geen houder in deze auto. Ineens hard remmen... koptelefoon schiet eruit.
Iphone schuift keihard voor me op de grond, geen schade maarrrr...
Sindsdien is mijn iphone wel eens in de war en 'denkt' dat mijn koptelefoon er nog in zit. Balen..
  #63  
Oud 27-02-09, 03:29
DanielJvdBerg DanielJvdBerg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nederland, Huizen.
Berichten: 2
Standaard

Eerste dag dat ik mn 3G had. Zat op de fiets vol blijdschap dat ik de eerste was uit de winkel in hilversum die het had. Auto rijd vanuit een parkeerplaats zo de drukke 50km/h weg op waar ik met dat ding in mn hand fiets. Volop geschept, iPhone 6 meter door de lucht op die hoeken voelbare krassen, zelf me been uit de kom, maar wat die mensen het meest kon verbasen was dat ik zoveel om me 'gsmetje' kon schelen. Verder doet ie het prima. Ik zelf alleen toen niet, haha!
  #64  
Oud 01-03-09, 17:01
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

net gebeurd
Waar: Thuis (voor de computer)
Hoe: iPhone lag op de tafel, schoof met mn hand de iPhone op de grond xd
Schade: Geen gelukkig (viel op een kleed)
  #65  
Oud 29-04-09, 00:24
saver1982 saver1982 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik heb ook nog een ervaring. Ik heb sinds 1 okt. 2008 een iphone 3g. Vanaf het begin heb ik problemen met mijn iphone toetsenbord. Soms gebeurd het dat de l,p,o, backspace toetsen niet werken. Ik had het zelfs nog op de form geplaats of iemand hier iets over konden vertellen, maar helaas. Ik had het onderzocht en kwam in een form terecht waar ze hadden aangegeven dat nintendo Wii de instructie had gegeven om goed te slaan met de joystick die je erbij krijgt wanneer die het niet doet. En dat je dat ook met je iphone moest doen. En ben dus dezelfde gaan doen. Wanneer de toesten niet werkten ging ik met mijn iphone hard tegen mijn bureau of tafel slaan waarna het eigenlijk weer wakker werd en de toetsen het weer deden.

Maar 1,5 maand geleden was ik voor bezoek in het ziekenhuis en zat op een stoel en viel de iphone uit mijn zak, dus een hoogte van ongv. 40 centimeter. waarna ik het toestel opraapte zag ik een witte scherm. Ik kon er helemaal niks mee doen. Dus een soort black out. Ik stuurde het op naar bestelmaar.nl (via hun heb ik het gekocht) en moest heel lang wachten, qua service viel het wel tegen. Kreeg vaak geen mails terug op het moment wat ze beloven, maar in ieder geval. Nadat het terug was, bleek in hun bijschrijving dat mijn lcd.... kapot was en die vervangen is.

Grt,
  #66  
Oud 24-05-09, 14:27
wirdos wirdos is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard

hoogte: +/- 1.5m
ondergrond: steen
schade: scherm gebarsten
  #67  
Oud 24-05-09, 15:53
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Veel te vaak, wel meer dan 7/8x Vaak rond de 1 a 1,50 meter.
ondergrond vaak steen
Hij doet het nog, alleen de achterkant is heel erg bekrast(je ziet het ijzer helemaal) en er zit een deukje in
  #68  
Oud 24-05-09, 23:44
danieldereus's schermafbeelding
danieldereus danieldereus is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 94
Standaard

laat hem elke dag wel minimaal 4x vallen. mijn iphone 2G was hier perfect tegen bestand alleen een beetje krasjes op de achterkant. maar mijn 3G begint langzamer hand aftebreken (voor de mensen mijn 2G had ik liever gehouden maar heb m in de toiletpot laten vallen, stom)
  #69  
Oud 27-05-09, 16:24
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Gisteren, ik wou m'n dekbed opschudden, vliegt de iPhone door m'n slaapkamer op de bank. Lucky
__________________
Marc.
  #70  
Oud 29-05-09, 13:48
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danieldereus Bekijk bericht
laat hem elke dag wel minimaal 4x vallen. mijn iphone 2G was hier perfect tegen bestand alleen een beetje krasjes op de achterkant. maar mijn 3G begint langzamer hand aftebreken (voor de mensen mijn 2G had ik liever gehouden maar heb m in de toiletpot laten vallen, stom)
Hoe slaagt ge er in godsnaam dan ook in om uw iPhone élke dag meermaals te laten vallen?

Logisch dus dat uw 3G stilaan uit elkaar begint te vallen... :')
  #71  
Oud 01-06-09, 15:19
vingros vingros is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 17
Standaard

Waar: buiten
Wanneer: toen ik ging fietsen
Hoe: ik wilde mij iPhone pakken maar glipte
Schade: veel krassjes aan de achterkant en een beetje verschoven
  #72  
Oud 09-06-09, 20:15
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Ik heb hem net laten vallen van 1 meter op een steen, er zit wel iets los als ik er mee schud maar alles werkt nog, wat zou ik ermee moeten doen?
  #73  
Oud 09-06-09, 20:31
sannie58 sannie58 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 14
Standaard

1 keer laten vallen vanaf het aanrecht op de stenen vloer, scherm helemaal aan diggelen en dus nieuw scherm er in laten zetten.

en vorige op straat gevallen , vanuit broek ,...beetje lam en onhandig dat ding als een paling uit me broek gehaald,....pats,......display naar *****

al met al ,...erg gevoelige shit en nu dus opzoek naar misschien deze Ultra Slim Silicone Case for iPhone 3G/3GS [ AP05-005 ]
  #74  
Oud 13-06-09, 19:06
stefanof stefanof is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik heb mijn 2g iPhone heel vaak laten vallen :|
Ik heb in me scherm een scheur :'(
En de hoeken op de zijkant zijn allemaal beschadigd.
Baal er wel van
  #75  
Oud 17-06-09, 01:06
frieskip frieskip is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

laten vallen tijdens smsen op een tegelvloer. schade was een paar krasjes en bepaalde letters die het niet meer deden op het toetsenbord. retourtje gsm winkel dus... en als dat niet onder de garantie valt. verzekering maar even aanspreken...
  #76  
Oud 17-06-09, 10:41
sannie58 sannie58 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 14
Standaard

Is er al iemand die zo'n reparatie bij zijn verzekering geclaimd heeft en heb je dan ook daadwerkelijk geld terug gekregen ????....ben erg benieuwd
  #77  
Oud 17-06-09, 17:22
frieskip frieskip is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sannie58 Bekijk bericht
Is er al iemand die zo'n reparatie bij zijn verzekering geclaimd heeft en heb je dan ook daadwerkelijk geld terug gekregen ????....ben erg benieuwd
denk niet dat je geld weer krijgt. maarf een nieuw toestel. mits in de voorwaarden staaT dat valschade ook gedekt word. in mijn geval is mijn iphone verzekerderd bij lifeline, en gedekt tegen alles. diefstal/vallen,water etc, maar bij mijn verzekering zit een eigen risico aan van 5 tientjes. dus gewoon via de garantie laten lopen

trouwens vandaag een iphone 3g 16 gb zien vallen vanaf een steiger van 8 meter hoog op een betonnen vloer, wonder boven wonder bijna geen schade en alles werkte ook nog,... :S die timmerman had dus geluk
  #78  
Oud 17-06-09, 18:09
sannie58 sannie58 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 14
Standaard

Bij mij is ie al 2 keer gevallen en naar de @#$%^ gegaan,....ik heb hem verder ook niet speciaal verzekerd. Had ik achteraf beter wel kunnen doen,hahaha...had me bijna Denk namelijk niet dat mijn normale verzekering iets vergoed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Koffie over Iphone laten vallen Fleurtjahh Archief 1 13-04-11 23:42
iPhone laten vallen patje26 iPhone algemeen 3 04-01-11 21:08
iPhone laten vallen :@ ivoborkus iPhone algemeen 29 24-03-10 21:37
Iphone laten vallen tomb3 iPhone algemeen 7 31-10-09 21:35
iphone laten vallen robinvel iPhone algemeen 5 15-06-08 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.