//

Data (nieuwe) t-mobile klanten

Data (nieuwe) t-mobile klanten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPeople, Sinds deze geweldige data limiet abonnementen bestaan let ik na letterlijk elke handeling wat met internet te maken heeft op mijn data man. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-11, 01:00
Sveneezy Sveneezy is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Almere
Berichten: 199
Standaard Data (nieuwe) t-mobile klanten

Beste iPeople,

Sinds deze geweldige data limiet abonnementen bestaan let ik na letterlijk elke handeling wat met internet te maken heeft op mijn data man.
Zeer vervelend aangezien ik een aantal games heb die werken dmv netwerk connectie.
Het valt me op dat ik toch aardig hard door me 1gb kan gaan, durf ook geen apps meer te downloaden zonder dat ik op Wi-Fi zit.

Nou heb ik mij laten vertellen dat t-mobile het eerste jaar onbeperkt internet aanbied en dat het tweede jaar pas me limiet in gaat.

De klanten service beweert dan weer dat ik na een jaar voor €5 extra onbeperkt kan nemen...
Heb de man vriendelijk bedankt vind dat ik al genoeg betaal nu.

Is er toevallig iemand aanwezig die hier meer over weet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-11, 08:38
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Van die T-Mobile abonnementen weet ik niets, dus daarmee kan ik je niet helpen.

Naar aanleiding van je bericht vraag me ik me echter wel af waarom jij zoveel mobiele data verbruikt. Eén van de dingen die je zelf al noemt is het downloaden van apps. Waarom doe je dat onderweg? Ben je vaker weg van huis/Wi-Fi dan bij een Wi-Fi op je werk of thuis? Ik download apps altijd alleen maar thuis, zodat ik ze in de trein kan proberen/gebruiken.
Een ander punt: games met netwerkverbinding. Over welke games heb je het dan? De single-player spellen zijn doorgaans gewoon offline te spelen. Alleen enkele online games, zoals Pocket Legends speel je inderdaad via het internet. Ook Order & Chaos is een online spel, maar werkt als het goed is toch alleen via Wi-Fi.
Zaken als Facebook en Twitter verbruiken niet teveel data. Ook internetten hoeft niet veel data te kosten. Voor internetten kun je beter Opera Mini Browser gebruiken: die is sneller en verbruikt minder data dan Safari.
Streaming films kijken (Youtube bijvoorbeeld) en radio luisteren kost wel veel data. Films kun je dus ook beter vooraf op je iPhone zetten.

Als het echt zo is dat je gewoon vaak lang weg bent van huis en Wi-Fi zul je toch moeten accepteren dat veel (of onbeperkt) internet nou eenmaal duur is. Hoe vervelend dat ook kan zijn, de providers geven je helaas geen andere keus.
  #3  
Oud 30-11-11, 09:09
Sveneezy Sveneezy is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Almere
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
Van die T-Mobile abonnementen weet ik niets, dus daarmee kan ik je niet helpen.

Naar aanleiding van je bericht vraag me ik me echter wel af waarom jij zoveel mobiele data verbruikt. Eén van de dingen die je zelf al noemt is het downloaden van apps. Waarom doe je dat onderweg? Ben je vaker weg van huis/Wi-Fi dan bij een Wi-Fi op je werk of thuis? Ik download apps altijd alleen maar thuis, zodat ik ze in de trein kan proberen/gebruiken.
Een ander punt: games met netwerkverbinding. Over welke games heb je het dan? De single-player spellen zijn doorgaans gewoon offline te spelen. Alleen enkele online games, zoals Pocket Legends speel je inderdaad via het internet. Ook Order & Chaos is een online spel, maar werkt als het goed is toch alleen via Wi-Fi.
Zaken als Facebook en Twitter verbruiken niet teveel data. Ook internetten hoeft niet veel data te kosten. Voor internetten kun je beter Opera Mini Browser gebruiken: die is sneller en verbruikt minder data dan Safari.
Streaming films kijken (Youtube bijvoorbeeld) en radio luisteren kost wel veel data. Films kun je dus ook beter vooraf op je iPhone zetten.

Als het echt zo is dat je gewoon vaak lang weg bent van huis en Wi-Fi zul je toch moeten accepteren dat veel (of onbeperkt) internet nou eenmaal duur is. Hoe vervelend dat ook kan zijn, de providers geven je helaas geen andere keus.
Opera voor iOS? Ik zal er eens eens naar kijken.
Op mijn werk heb ik geen toegang tot het Wi-Fi hotspotje.
Downloaden onderweg is als je opeens snel iets inschiet.
Ben nieuw in de iPhone wereld dus wil met volle teugd genieten.
De spelletjes zijn RPG dacht ik. Heb de mogelijkheid me andere spelers te communiceren.
  #4  
Oud 30-11-11, 09:26
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Toegegeven, ik heb ook geen Wi-Fi op mijn werk. Mijn iPhone is echter puur voor mij prive en heeft niets met mijn werk te maken. Dus veel internetten op het werk via de iPhone hoeft dan niet.
Voor de apps die je wilt downloaden omdat je er onderweg aan denkt zou je ook een herinnering of notitie kunnen maken. Enige voorwaarde is dan nog dat je het geduld hebt om te wachten
Een rpg waar je met andere spelers kunt praten klinkt inderdaad als een online spel. Als je thuis al op een pc/Mac/console online games speelt kan ik me voorstellen dat je de online spellen op je iPhone bewaart voor onderweg. Per spel zal het dataverbruik wel kunnen verschillen, dus of dat dan nog veel data kost weet ik niet.
  #5  
Oud 30-11-11, 09:47
Sveneezy Sveneezy is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Almere
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
Toegegeven, ik heb ook geen Wi-Fi op mijn werk. Mijn iPhone is echter puur voor mij prive en heeft niets met mijn werk te maken. Dus veel internetten op het werk via de iPhone hoeft dan niet.
Voor de apps die je wilt downloaden omdat je er onderweg aan denkt zou je ook een herinnering of notitie kunnen maken. Enige voorwaarde is dan nog dat je het geduld hebt om te wachten
Een rpg waar je met andere spelers kunt praten klinkt inderdaad als een online spel. Als je thuis al op een pc/Mac/console online games speelt kan ik me voorstellen dat je de online spellen op je iPhone bewaart voor onderweg. Per spel zal het dataverbruik wel kunnen verschillen, dus of dat dan nog veel data kost weet ik niet.
Bedankt voor de reacties.
Hopelijk is er ook een member die van de abonomemten afweet.
  #6  
Oud 30-11-11, 09:53
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sveneezy Bekijk bericht
Nou heb ik mij laten vertellen dat t-mobile het eerste jaar onbeperkt internet aanbied en dat het tweede jaar pas me limiet in gaat.
Wie heeft je dat dan verteld?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 30-11-11, 10:08
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Ik let ook nadrukkelijkvaak op me dataverbruik, heb maar 1 GB internet per maand bij vodafone. Heb zelf Datman Pro gekocht, zodat ik er niet over heen ga. Maar soms ben ik plotseling 6 mb aan internet kwijt, zonder te internettten qua youtube, apps downloaden of wat dan ook. Het valt me ook op dat MSN niet normaal hard gaat als we het hebben over internet. Locatievoorzieningen en berichtgeving heb ik gewoon uit. Is er niet een app die kan zien waar je internet kwijt aanrijkt? dus aan welke apps etc etc? Dat doet datamanpro niet namelijk
  #8  
Oud 30-11-11, 10:55
Sveneezy Sveneezy is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Almere
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Wie heeft je dat dan verteld?
Een vriend van mij.
Hij wist het zelf ook niet zeker vandaar dit topic b
  #9  
Oud 30-11-11, 11:11
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sveneezy Bekijk bericht
Een vriend van mij.
Hij wist het zelf ook niet zeker vandaar dit topic b
T-Mobile vermeldt duidelijk een datalimiet op de website en nergens dat die pas na een jaar ingaat.

Ik denk dat je vriend er flink naast zit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile fopt klanten ? absrnd Odido (T-Mobile) 37 01-05-11 12:34
T-mobile gaat zo met zijn klanten om sonnyh Odido (T-Mobile) 0 08-01-09 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.