//

Iphone kopen in het buitenland

Iphone kopen in het buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik vertrek op korte termijn naar Azië en denk er over om een 4s te kopen. De plaatsen die ik in ieder geval aandoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-11, 11:21
bobkun bobkun is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard Iphone kopen in het buitenland

Mensen,

Ik vertrek op korte termijn naar Azië en denk er over om een 4s te kopen. De plaatsen die ik in ieder geval aandoe zijn Kuala Lumpur en Hong Kong.

Heeft iemand ervaring met de aanschaf in het buitenland? Zijn er aandachtspunten en is het sowieso aan te raden dit wel of niet te doen?

Ik hoor het graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-11, 19:29
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Kennis van me heeft een iPad 3G 64gb gekocht in Thailand, scheelde zo'n 250 euro met Nederland.

Belangrijk is dat de iPhone simlockvrij is en verder moet je waarschijnlijk in NL een oplader kopen. Bij vertrek terug naar NL iPhone uit verpakking halen, anders heb je kans dat je nog invoerrechten en BTW moet betalen bij aankomst in NL.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goedkoop bellen met je iPhone vanuit het buitenland. cjj1992 Internet in buitenland (roaming) 7 28-06-13 10:28
iPhone: Iphone 4 in het buitenland Angel89 Jailbreak 10 26-09-10 17:33
Ipad 3g, kopen in buitenland, hoe dan? Ichneumon iPad algemeen 3 25-06-10 22:30
iPhone 3GS simlockvrij kopen in buitenland DJ14 Koopinformatie Rest van de wereld 2 09-02-10 23:22
Ipod kopen in het buitenland achgoku Koopinformatie Rest van de wereld 3 08-03-08 10:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.