iPhone 4 uit USA (at&t) voor gebruik in België discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriendin van mij heeft een iPhone 4 in de USA gekocht tijdens haar erasmus, een 16gb model. Ik wil deze iPhone echter overkopen, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 uit USA (at&t) voor gebruik in België
Een vriendin van mij heeft een iPhone 4 in de USA gekocht tijdens haar erasmus, een 16gb model. Ik wil deze iPhone echter overkopen, maar we zijn beiden wat te veel een leek om te weten of hij echt wel simlockvrij kan gemaakt worden voor gebruik in België (heb al abo van Mobile Vikings). Ze weet dat er momenteel een AT&T lock opzit....
Wie kan ons een stapje verder helpen? Thx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, is niet mogelijk AT&T simlock is nog niet te unlocken, kans is groot dat dit ook nooit gaat gebeuren
|
|||
|
|||
Dat ligt aan de software versie, IOS die erop zit, en welke baseband.
Dit kun je zien in, instellingen > algemeen > info |
|
|||
|
|||
@LoMa
Het woordje "Baseband" ga je nergens vinden in Instellingen (Settings -> General -> About). Kijk naar de versie van de "Modem Firmware". |
|
|||
|
|||
Hij is nog nooit gebruikt geweest, ook niet in de USA zelf... gij staat dus nog in beginmodus... Ze weet niet hoe ze aan deze gegevens kan raken...
P.S.: thx for the help already |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat kan je alleen maar zien als je in het toestel gaat kijken. |
|
|||
|
|||
Als hij zo nieuw is dat hij nog nooit is gebruikt dat kun je er zeker van zijn
dat hij laatste of een na laaste baseband(modem firmware) heeft deze zijn beide niet te unlocken ook alle unlock websites kunnen deze niet unlocken dus dan koop je een hele dure ipod |
Labels |
belgie, iphone4, usa |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone uit USA met AT&T lock | SebastianM | Jailbreak | 1 | 03-08-10 14:13 |
iphone 1.1.4 (uit USA) updaten voor een leek :-) | StephanD | Archief | 1 | 20-05-09 21:02 |
EA brengt Monopoly Here & Now voor iPhone uit | Sink | iPhone Apps | 20 | 29-12-08 22:01 |
iPhone gebruik USA | Pytur | iPhone algemeen | 1 | 28-12-08 16:28 |
|
|