//

iPhone 4S vibratie geluid (ratel)

iPhone 4S vibratie geluid (ratel) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist mijn nieuwe iPhone 4S ontvangen van apple.nl. Deze blijkt echter een storende vibratieprobleem te hebben. Morgen ga ik Apple hiervan op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-11, 20:33
Achillias Achillias is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Standaard iPhone 4S vibratie geluid (ratel)

Ik heb zojuist mijn nieuwe iPhone 4S ontvangen van apple.nl. Deze blijkt echter een storende vibratieprobleem te hebben. Morgen ga ik Apple hiervan op de hoogte stellen, maar hoe zit het met de routenering policy. Mag ik de Smartphone zolang houden tot ik een nieuw exemplaar binnenkrijg. Ik heb bijna 2 weken gewacht op dit ding, en kan en wil niet nog eens zolang zonder een smartphone zitten.





---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2011 om 21:11 ----------

Iemand die het weet?

Laatst gewijzigd door Achillias; 01-12-11 om 21:11.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-11, 00:39
Rubino Rubino is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 56
Standaard

Hey,

Nu ik dit gelezen hebt zie ik dat ik hier ook een probleem mee hebt.
Ik ga morgen ook even naar Apple. Mijn iphone is net ouder als 14 dagen maar pas geregistreerd op 21November. Valt deze dan nog onder de 14 dagen gedoe?
  #3  
Oud 02-12-11, 11:39
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubino Bekijk bericht
Hey,

Nu ik dit gelezen hebt zie ik dat ik hier ook een probleem mee hebt.
Ik ga morgen ook even naar Apple. Mijn iphone is net ouder als 14 dagen maar pas geregistreerd op 21November. Valt deze dan nog onder de 14 dagen gedoe?

Dat was ook in mijn geval. De apple medewerker zei dat het dan niet meer direct omgeruild mag worden (hij vond het zelf ook kinderachtig). Dit toestel wordt dan gerepareerd . Reparatie duurt ong 1.5 week tot 2 weken.

Ik hoop dat ze er wat aan gaan doen. Ik heb ook een apple medewerker gesproken, die zegt dat het normaal is. Yeah right, ik heb nog een andere iphone 4s en die heeft dat niet. Er is duidelijk iets mis.
  #4  
Oud 02-12-11, 11:48
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubino Bekijk bericht
Hey,

Nu ik dit gelezen hebt zie ik dat ik hier ook een probleem mee hebt.
Ik ga morgen ook even naar Apple. Mijn iphone is net ouder als 14 dagen maar pas geregistreerd op 21November. Valt deze dan nog onder de 14 dagen gedoe?
Gaat om de lever data geloof ik....

En verder is het al het zoveelste topic hierover want als je even zoekt vind je eenzelfde topic....
Topic hieronder is een samen voeging van meerdere topics geloof ik.
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...el-hard-3.html
  #5  
Oud 02-12-11, 15:19
Rubino Rubino is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door majinchaos Bekijk bericht
Dat was ook in mijn geval. De apple medewerker zei dat het dan niet meer direct omgeruild mag worden (hij vond het zelf ook kinderachtig). Dit toestel wordt dan gerepareerd . Reparatie duurt ong 1.5 week tot 2 weken.

Ik hoop dat ze er wat aan gaan doen. Ik heb ook een apple medewerker gesproken, die zegt dat het normaal is. Yeah right, ik heb nog een andere iphone 4s en die heeft dat niet. Er is duidelijk iets mis.

Ik heb vandaag contact gehad met Apple. Ze rekenen inderdaad de aankoopsdatum en niet de registratiedatum. Maar ze willen mij wel een nieuw toestel opsturen dit kan tot 3 weken duren. Als ik 30euro bij betaald heb ik hem binnen 2 dagen binnen. Ik zit nog te twijfelen of ik dit wel moet doen. Straks betaal ik voor niks een nieuwe iphone die met dezelfde probleem zit. Of krijg ik een refurbished waar ik geen zin in hebt. Ik heb tijd zat om er over na te denken.
  #6  
Oud 02-12-11, 17:15
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubino Bekijk bericht
Ik heb vandaag contact gehad met Apple. Ze rekenen inderdaad de aankoopsdatum en niet de registratiedatum. Maar ze willen mij wel een nieuw toestel opsturen dit kan tot 3 weken duren. Als ik 30euro bij betaald heb ik hem binnen 2 dagen binnen. Ik zit nog te twijfelen of ik dit wel moet doen. Straks betaal ik voor niks een nieuwe iphone die met dezelfde probleem zit. Of krijg ik een refurbished waar ik geen zin in hebt. Ik heb tijd zat om er over na te denken.
Mmmm apart, die optie kreeg ik ook aangeboden van een mevrouw. 30 euro krijg je binne 2 werkdagen een nieuwe. Vervolgens had ik op nieuw gebeld, en die meneer zei die actie is alleen geldig in amerika. Volgens die man heette dat apple care plus, en dat hebbe we in NL niet. Iemand ervaring hiermee?
  #7  
Oud 02-12-11, 17:20
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door majinchaos Bekijk bericht
Dat was ook in mijn geval. De apple medewerker zei dat het dan niet meer direct omgeruild mag worden (hij vond het zelf ook kinderachtig). Dit toestel wordt dan gerepareerd . Reparatie duurt ong 1.5 week tot 2 weken.
Ja, dat zeggen ze. De iPhone word dan gerepareerd, zegde ze hier ook. Na 2 weken eindelijk bericht dat de iPhone gemaakt is. Kom ik in de winkel en dan zeggen ze dat ze geen problemen gevonden hebben Om GEK van te worden. Terwijl het duidelijk te horen is Pfff, wat nu?
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #8  
Oud 02-12-11, 19:45
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Ja, dat zeggen ze. De iPhone word dan gerepareerd, zegde ze hier ook. Na 2 weken eindelijk bericht dat de iPhone gemaakt is. Kom ik in de winkel en dan zeggen ze dat ze geen problemen gevonden hebben Om GEK van te worden. Terwijl het duidelijk te horen is Pfff, wat nu?
Ik zou het niet hierbij laten, want dat geluid is abnormaal. Dat geratel klinkt als een irritante ringtone. Gewoon weer terug sturen die handel. Ik heb er een briefje bij gedaan met een youtube link hopelijk helpt dat.

Kzag dat je uit belgie komt. Heeft belgie en Nederland een aparte reparatie centre? of gaat dit allemaal naar 1 plek toe?
  #9  
Oud 02-12-11, 20:32
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Ik zou het niet doen, heb zelf ook het probleem.
Maar ik lees ook alleen van mensen die het allemaal hebben, en nadat ze een nieuwe 4S hebben gekregen het geluid weer terug komt.
  #10  
Oud 02-12-11, 21:20
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door majinchaos Bekijk bericht
Ik zou het niet hierbij laten, want dat geluid is abnormaal. Dat geratel klinkt als een irritante ringtone. Gewoon weer terug sturen die handel. Ik heb er een briefje bij gedaan met een youtube link hopelijk helpt dat.

Kzag dat je uit belgie komt. Heeft belgie en Nederland een aparte reparatie centre? of gaat dit allemaal naar 1 plek toe?
Dat weet ik niet. Als je iets koopt via Apple.be, komt het toch uit Nederland verzonden. Hopelijk werkt dat briefje voor je Ik heb momenteel de trilstand afstaan
  #11  
Oud 02-12-11, 21:26
Rubino Rubino is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door majinchaos Bekijk bericht
Mmmm apart, die optie kreeg ik ook aangeboden van een mevrouw. 30 euro krijg je binne 2 werkdagen een nieuwe. Vervolgens had ik op nieuw gebeld, en die meneer zei die actie is alleen geldig in amerika. Volgens die man heette dat apple care plus, en dat hebbe we in NL niet. Iemand ervaring hiermee?
Oke heel vaag dan idd... Volgens mij zij die tegen mij oko dat het care plus hete.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 december 2011 om 21:27 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door majinchaos Bekijk bericht
Ik zou het niet hierbij laten, want dat geluid is abnormaal. Dat geratel klinkt als een irritante ringtone. Gewoon weer terug sturen die handel. Ik heb er een briefje bij gedaan met een youtube link hopelijk helpt dat.

Kzag dat je uit belgie komt. Heeft belgie en Nederland een aparte reparatie centre? of gaat dit allemaal naar 1 plek toe?
Volgens mij is het probleem bij jullie een stuk erger bij mij. Nu begin ik er zelf aan te twijfelen of het niet gewoon zo hoort. Vandaag in de apple shop ook laten horen, en hun hoorden niks bijzonders. Bij mij is het echt minimaal als de trilfunctie bijna op zijn eind is.
  #12  
Oud 02-12-11, 22:58
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Dit is hoe de mijne klinkt (zwarte) precies zoals het filmpje. Mijn andere iphone 4s is net zo zacht als de witte van dit filmpje.

Lovely iPhone 4S Buzzing - YouTube
  #13  
Oud 05-12-11, 10:30
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

ik heb ook 2 vervangende iPhone 4s wit gekregen, en zelfs binnen 2 dagen na het retour proces al thuis bezorgd gekregen, (vind ik wel erg netjes) (wat eigenlijk niet mag) had er dus 3 thuis liggen,, ze hadden het alle 3 in totaal, de 2 vervangende waren ook niet goed, simkaart slotje ging niet goed dicht, en zat een krasje op, De laatste vervangende trilde gewoon normaal maar werd wel steeds harder,,

Ik heb zelf tegen Apple gezegd dat ik geen vervangende meer hoef, en niet iedere keer vrij kon nemen i.v.m. het in ontvangst nemen van de nieuwe iPhone 4s,

Heb dus gewoon weer de eerste iPhone 4s in gebruik, en de andere 2 zijn opgehaald naar een paar dagen,, Apple had mij gemaild of alles goed was, heb ik uitgelegd dat het weer het zelfde was,, Maar ik heb er eigenlijk geen last meer van, Je had ook moeten weten,, je moet nooit meteen een Nieuwe Type iPhone kopen als hij net uit is
Die worden zo snel geproduceerd met druk achter de werknemers, Je kan beter ff een paar maanden wachten en hem dan kopen, Heb hem vandaag weer verzekerd,,

Eigenlijk is de trilfunctie best fijn, want ik voel hem altijd, en ben er al aan gewend

Mvg Devi
  #14  
Oud 06-12-11, 08:07
robke1974 robke1974 is offline
• iOS 9.2
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: belgie
Berichten: 21
Standaard

woow nu ik dit hier allemaal lees maar best effe mijn 4 weer van internet afhalen, en deze verder gebruiken voor enkele maanden, wou de 4s zal best maar wat wachten.
  #15  
Oud 07-12-11, 19:34
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Maandag iphone opgehaald door UPS, en vandaag (woensdag) een replacement ontvangen. Erg snelle service. Volgens mij nemen ze niet eens de tijd om dat te repareren. Blijkbaar is dat geratel toch niet normaal. Waarom zouden ze het anders direct vervangen? Ik heb er een duidelijk briefje bij gedaan, met een youtube link. Misschien heeft dat geholpen . Ik heb een splinter nieuwe iphone 4s ontvangen. Deze heeft geen last van Yellow gate (gele scherm) en geen geratel meer. Zo hoort het ook!

Pascal717: als jij de iphone 4s ook via de apple store heb gekocht, zou ik het nog een keer proberen.

Oude iphone 4s:
Production week: 43 (October)
Beginnend met DNR

Nieuwe iphone 4s:
Production week: 45 (November)
Beginnend met C37

En Roos79 ook bedankt voor jouw hulp!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
4S vibratie ratel - ervaringen gevraagd Rtotheobin iPhone algemeen 7 14-11-11 23:58
Ratel iPhone 4S iTimvd iPhone algemeen 7 13-11-11 17:35
iPhone 4 - iOS5 - Plots geen vibratie/trillen meer !? PearLRoX iPhone algemeen 6 23-10-11 18:43
Iphone 2G Vibratie werkt niet I Jonkie I iPhone algemeen 0 23-01-10 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.