//

Van Android mobiel naar Iphone 4s

Van Android mobiel naar Iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Collega's Over enkele weken mag ik een nieuwe phone uitkiezen bij een abb verlenging.. Ben flink aan het twijfelen over een andere Android phone bvb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-11, 18:55
BladeXIII BladeXIII is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard Van Android mobiel naar Iphone 4s

Collega's

Over enkele weken mag ik een nieuwe phone uitkiezen bij een abb verlenging..
Ben flink aan het twijfelen over een andere Android phone bvb SamsGalaxySII of een Iphone maar dan ook wel een 4s..

Nu is mijn vraag heeft er iemand ervaring met het overzetten van gegevens van een Android phone naar een Iphone ??
Denk aan adres en tel gegevens, agenda maak ik me niet zo druk om die zit in mn hoofd

Advies en Tips zijn welkom, via PM of in deze Post..

Mvg,

BladeXIII
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-11, 21:06
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BladeXIII Bekijk bericht
Collega's

Over enkele weken mag ik een nieuwe phone uitkiezen bij een abb verlenging..
Ben flink aan het twijfelen over een andere Android phone bvb SamsGalaxySII of een Iphone maar dan ook wel een 4s..

Nu is mijn vraag heeft er iemand ervaring met het overzetten van gegevens van een Android phone naar een Iphone ??
Denk aan adres en tel gegevens, agenda maak ik me niet zo druk om die zit in mn hoofd

Advies en Tips zijn welkom, via PM of in deze Post..

Mvg,

BladeXIII
Ik ben van een HTC sensation naar de iPhone 4S gegaan. En je kan je contacten en agenda gewoon synchroniseren door je Google-account in iTunes. Ik ben in ieder geval echt tevreden met iPhone.
  #3  
Oud 02-12-11, 21:41
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Ik ben ook, soort van, overgegaan van android naar iphone. Ik gebruik mn androids nog wel veel.

Als je alles in google hebt opgeslagen, en niet in je telefoon, dan werkt alles feilloos. Voor mij was dit een voorwaarde, anders had ik geen iphone gekocht.

Valt me trouwes op dat er nog zoveel mensen gegevens op de telefoon of sim opslaan, snap ik niet
  #4  
Oud 02-12-11, 22:44
Applejack2 Applejack2 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Hazerswoude
Berichten: 1
Standaard

Ik ben van 3g overgegaan naar een Google Nexus One en nu weer naar een 4s.
De 3g was echt ruk na de update van iOS 4, de standaard Froyo van de N1 was ook echt ruk. Cyanogenmod beviel echter wel heel erg goed.
Echter is het toch niet zo doordacht en verfijnt als een iPhone.
Maar ik mis flash in de browser en de perfecte Google navigatie dan weer wel.

Afijn, gewoon je Google account op je 4s instellen als een exchange account en niet als gmail account, dan wordt alles automatisch gesynchroniseerd.
  #5  
Oud 02-12-11, 23:15
BladeXIII BladeXIII is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Ik ben van een HTC sensation naar de iPhone 4S gegaan. En je kan je contacten en agenda gewoon synchroniseren door je Google-account in iTunes. Ik ben in ieder geval echt tevreden met iPhone.
Nou ik hoop dat ik dat ook kan worden, ik wil wel eens wa anders dan een HTC Desire HD, geen rot telefoon helemaal niet hoor, maar voor de iphone is gewoonweg meer te krijgen en te vinden qua apss, en jail breaken is ook wel een must denk ik..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 december 2011 om 22:18 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinkel Bekijk bericht
Ik ben ook, soort van, overgegaan van android naar iphone. Ik gebruik mn androids nog wel veel.

Als je alles in google hebt opgeslagen, en niet in je telefoon, dan werkt alles feilloos. Voor mij was dit een voorwaarde, anders had ik geen iphone gekocht.

Valt me trouwes op dat er nog zoveel mensen gegevens op de telefoon of sim opslaan, snap ik niet
Dat doe ik geloof ik ook op mn telefoon geheugen zal eens uit gaan vissen hoe ik dat google account kan gaan gebruiken, is wel handig voor als de dag van wisselen aanbreekt..
  #6  
Oud 02-12-11, 23:21
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BladeXIII Bekijk bericht
Nou ik hoop dat ik dat ook kan worden, ik wil wel eens wa anders dan een HTC Desire HD, geen rot telefoon helemaal niet hoor, maar voor de iphone is gewoonweg meer te krijgen en te vinden qua apss, en jail breaken is ook wel een must denk ik..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 december 2011 om 22:18 ----------



Dat doe ik geloof ik ook op mn telefoon geheugen zal eens uit gaan vissen hoe ik dat google account kan gaan gebruiken, is wel handig voor als de dag van wisselen aanbreekt..
Het is echt wel heel prettig, ik heb al eens gehad dat mn simkaart gaar was, of van gewone naar microsim. Dus de contacten op de sim is dan niet echt fijn.
En idd, bij wisselen van telefoon is dat echt heel prettig. Ik heb zelf 2 telefoons, een zakelijk en een prive. Mn contacten zijn op beide gesynced, net als mn agenda. Als ik op een van beide iets wijzig of toevoeg, dan synct ie da weer met de ander.
  #7  
Oud 02-12-11, 23:31
BladeXIII BladeXIII is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinkel Bekijk bericht
Het is echt wel heel prettig, ik heb al eens gehad dat mn simkaart gaar was, of van gewone naar microsim. Dus de contacten op de sim is dan niet echt fijn.
En idd, bij wisselen van telefoon is dat echt heel prettig. Ik heb zelf 2 telefoons, een zakelijk en een prive. Mn contacten zijn op beide gesynced, net als mn agenda. Als ik op een van beide iets wijzig of toevoeg, dan synct ie da weer met de ander.
Ik geloof dat mn tel al op Google sync stond dus geen stress gelukkig, ik lees net, geen flash op de iPhone ?? Das toch om filmpjes af te spelen op je phone toch?? Das wel *****.. als da er nie opstaat..
  #8  
Oud 02-12-11, 23:35
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Dat is nu eigenlijk iets wat me echt niet boeit. Het kost nogal wat batterij en processorkracht.
Voor youtube is er een app.

Voor andere flash dingen is het al helemaal niet geschikt. Ik heb eens geprobeerd om met mn galaxy tab (android) een kast samen te stellen op ikea. Kan je vertellen dat dat dus echt niet lukt. Andere flash sites werken ook amper op mn android telefoon.
Dus sja, leuk op papier, en voor flash reclames, zodat je kunt laten zien dat je flash hebt...

Misschien dat flash games werken op een android, kan het wel eens proberen. Ik speel nooit spelletjes.
  #9  
Oud 02-12-11, 23:38
BladeXIII BladeXIII is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Voor prog en internet boeit me dat niet, ale k maar filmpjes kan kijken van bvb YouTube..
  #10  
Oud 02-12-11, 23:45
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Dat werkt prima, als je via safari naar youtube gaat, of op een youtube link klikt, opent ie de video netjes in de youtube app.
Veel sites die videos hebben, maar geen gebruik maken van flash werken ook prima.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Bestand van Mobiel naar iPod Touch 4G Romyyy___ Muziek, foto & video 2 21-07-11 16:29
iphone browser van mobiel naar desktop?? encounter Desktop-applicaties 0 07-02-10 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.