iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Provider valt weg bij men iphone4S (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/106129-provider-valt-weg-iphone4s.html)

Murdock24 02-12-11 18:51

Provider valt weg bij men iphone4S
 
Ik had daarnet voor de tweede keer geen netwerk meer, op iphone stond geen service,had dit paar weken ook terug, de vliegtuigmodus af gezet en maar dan 1 min gewacht en terug aan gezet maar hielp niet, vond mijn provider proximus niet. Nu een herstart van de iphone werkte alles terug. De Wi-Fi bleef werken,wat kan het probleem zijn,moet ik mijn iphone terug doen voor hetstelling,of krijg je van apple een nieuw toestel?
__________________
mvg
murdock

ButcherJF 03-12-11 05:37

Heb je een simpincode ingesteld? Dat zou nl. heel goed het probleem kunnen zijn.

Murdock24 03-12-11 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 742268)
Heb je een simpincode ingesteld? Dat zou nl. heel goed het probleem kunnen zijn.

Ik heb enkel een code voor mijn simkaart,en deze vraagt hij waneer ik de iphone opnieuw opstart,dan komt erop sim ontgrendelen,dan klik ik ja en voor mijn 4 cijfers in.
Wat moet ik nu doe, dan?

apotheosis 03-12-11 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Murdock24 (Bericht 742281)
Ik heb enkel een code voor mijn simkaart,en deze vraagt hij waneer ik de iphone opnieuw opstart,dan komt erop sim ontgrendelen,dan klik ik ja en voor mijn 4 cijfers in.
Wat moet ik nu doe, dan?

Zet bij instellingen eens u pin simcode af.
Mss dat helpt?

Murdock24 04-12-11 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 742482)
Zet bij instellingen eens u pin simcode af.
Mss dat helpt?

Waar kan ik dat precies vinden? Heb al zitten zoeken maar vind zo direckt niks.

apotheosis 04-12-11 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Murdock24 (Bericht 742650)
Waar kan ik dat precies vinden? Heb al zitten zoeken maar vind zo direckt niks.

Instellingen-telefoon-simpincode, kan je afzetten mss dat zal helpen maar ben geen 100% zeker natuurlijk maar het kan geene kwaad om het te proberen.

Murdock24 04-12-11 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 742664)
Instellingen-telefoon-simpincode, kan je afzetten mss dat zal helpen maar ben geen 100% zeker natuurlijk maar het kan geene kwaad om het te proberen.

Ik klik op instellingen,maar zie geen telefoon staan,waar moet ik dan zijn,moet ik dan naar algemeen gaan?kan jij effe kijken welkebstppen ik most doen via jou foon? Thx alvast

apotheosis 04-12-11 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Murdock24 (Bericht 742677)
Ik klik op instellingen,maar zie geen telefoon staan,waar moet ik dan zijn,moet ik dan naar algemeen gaan?kan jij effe kijken welkebstppen ik most doen via jou foon? Thx alvast

Dat si heel raar; als ik bij mij gewoon op instellingen app klik dan zie ik beetje onderaan tussen alle andere telefoon staan.

Murdock24 04-12-11 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 742738)
Dat si heel raar; als ik bij mij gewoon op instellingen app klik dan zie ik beetje onderaan tussen alle andere telefoon staan.

Ik heb het gevonden nu,dank zij u uitleg. Maar is dat niet gevaarlijk als je u simpincode uitzet?
Thx voor de goede raad,heb je men mailtje ontvangen?

apotheosis 05-12-11 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Murdock24 (Bericht 742747)
Ik heb het gevonden nu,dank zij u uitleg. Maar is dat niet gevaarlijk als je u simpincode uitzet?
Thx voor de goede raad,heb je men mailtje ontvangen?

Yotyot :).
De meeste apps heb ik al :-).

Simpincode, tja, gewoon voor zorgen uwe iPhone nie gepikt word of ergens vergeet ofzo he, maar nu moet ge de test wel doen, lukt dat ook nie dan hebt ge 2 mogelijkheden, ofwel ermee leven oftewel binnen steken.

Murdock24 05-12-11 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 742793)
Yotyot :).
De meeste apps heb ik al :-).

Simpincode, tja, gewoon voor zorgen uwe iPhone nie gepikt word of ergens vergeet ofzo he, maar nu moet ge de test wel doen, lukt dat ook nie dan hebt ge 2 mogelijkheden, ofwel ermee leven oftewel binnen steken.

Ik hou je op de hoogte. Ik bedoelde de mail over de app spotify,werk jij ermee enzz. Kan jij me er meer uitleg over geven?

apotheosis 05-12-11 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Murdock24 (Bericht 742795)
Ik hou je op de hoogte. Ik bedoelde de mail over de app spotify,werk jij ermee enzz. Kan jij me er meer uitleg over geven?

Voorlopig moet ik spotify niet hebben omdat ik die muziek niet kan gebruiken met mijnen djay app, ik gebruik altijd mijn djay app als ik muziek afspeel, wat ben ik dan met spotify? Zolang ik djay nie mee kan gebruiken schaf ik het me sowieso nie aan. :).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.