iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Handmatig upgraden IOS 4.2.1 naar 4.3.5, hulp gevraagd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/106167-handmatig-upgraden-ios-4-2-1-naar-4-3-5-hulp-gevraagd.html)

Poomi 03-12-11 14:32

Handmatig upgraden IOS 4.2.1 naar 4.3.5, hulp gevraagd
 
Goede middag mensen.
Ik ben redelijk nieuw met iPhones.
Heb 2de hands een iPhone 3GS 16GB gekocht een maand geleden en ben al een maand bezig om mijn iPhone handmatig te upgraden.
Ik wil geen IOS 5.0.1 erop of zo.
Ik heb heel veel filpjes bekeken hoe het moet en ik kom elke keer uit op fout 3194.
Heb al via recovery en DFU modes geprobeerd maar het lukt me gewoon niet.
Ergens doe ik waarschijnlijk iets fout.
Ik heb er al 10tallen uren erin zitten en kom er niet uit.
Misschien doe ik iets simpels fout.
Heb al zoveel verschillende filpjes geprobeerd.
Software die er nu op zit is IOS 4.2.1 en zou graag naar 4.3.5 gaan.
Alle tips zijn welkom, ik probeer het gewoon.
Tevens als het mij lukt ga ik hier een how to schrijven, want er zullen ook wel mensen zijn net als mij die het niet lukt.
Misschien is het iets simpels dat ik eroverheen kijk.
Ik krijg dus telkens fout 3194.
iPhone werkt verder gewoon.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Alvast bedankt.

RodriQoz 03-12-11 14:43

kan niet (of je heb de firmware blobs van 4.3.5. opgeslagen)

Datamonster 03-12-11 15:10

Gaat niet lukken als dit je eerste iPhone is en hebr hem nog nooit gejealbreakt dan heb je ook geen blobs (handtekening) opgeslagen
zonder deze handtekening kun je nooit downgraden hierdoor zul je alleen de nieuwste firmware kunnen installeren of op de oude blijven:d

Poomi 03-12-11 20:22