//

Iphone 3G defect na gefaalde update

Iphone 3G defect na gefaalde update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Heb al uren geprobeerd om een oplossing te vinden hiervoor..niets lijkt te werken! het probleem is zo... Tijdens het updaten van Ios 3.1.3 naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-11, 05:36
g0ttequila g0ttequila is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard Iphone 3G defect na gefaalde update

Beste

Heb al uren geprobeerd om een oplossing te vinden hiervoor..niets lijkt te werken!
het probleem is zo...
Tijdens het updaten van Ios 3.1.3 naar de nieuwste Ios voor mijn Iphone3G blokkeerde mijn computer en moest ik herstarten.
Hierdoor is mijn Iphone messed up vermoed ik. Scherm blijft zwart en er gebeurt niks.
Hij wordt wel herkend in Itunes, dat wel, maar hij wil niet meer restoren (error37).
IK heb geprobeerd om hem in DFU te krijgen (ik denk dat hij er zowieso in vast zit?) om dan met een shift+restore een handmatige firmware te installeren, maar het mag niet baten => krijg dan error6 op het einde van de restore.

Heb zitten proberen te fixen met tinyumbrella enzo maar het lijkt ook niet echt te werken, ik ken er namelijk ook niet zoveel van =(

Ik ben een klein beetje te einde raad, vooral omdat ik lees over beschadigde moederbordjes enzo.

Kan iemand mij helpen?
Groetjes en bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-11, 14:30
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Heb identiek hetzelfde voorgehad met mijn iPhone 3GS.
Bij mij verliep de download naar iOS5 perfect tot op het moment dat ik de melding kreeg om het toestel terug te verbinden met iTunes. Zo gezegd zo gedaan, maar toen kreeg ik in iTunes de melding dat het toestel waarschijnlijk beschadigd was.
Binnengebracht in het Mobistar Center waar ik 'm gekocht had, en nog geen week later heb ik een hagelnieuwe 3GS teruggekregen.

Prachtige service dus, zowel van het Mobistar Center als van het iPhone repair center.

Alleen heb ik nu een beetje schrik om een nieuwe update naar iOS5 te proberen.

Ik zou zeggen, breng je toestel ook eens binnen, maar gezien je over een 3G spreekt, vrees ik dat die niet meer onder garantie is. :-(
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone sinanyavuz Odido (T-Mobile) 16 31-03-12 13:14
Find My iPhone defect frado iPhone algemeen 7 03-07-11 14:42
Iphone 2G defect probleem FamousD iPhone algemeen 0 15-05-11 22:44
iPhone: iphone defect! redrik Jailbreak 2 22-10-10 15:09
Iphone 2G Defect? necarten iPhone algemeen 3 08-05-09 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.