//

Eigen knop maken voor menu functies

Eigen knop maken voor menu functies discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn iphone gebruik ik een zogenaamde Q-sim waarmee ik kan switchen tussen 2 simkaarten. Dit werkt opzich prima, behalve dat de menu functie om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-11, 16:07
Eggie22 Eggie22 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Standaard Eigen knop maken voor menu functies

Voor mijn iphone gebruik ik een zogenaamde Q-sim waarmee ik kan switchen tussen 2 simkaarten. Dit werkt opzich prima, behalve dat de menu functie om te switchen ver weg in het instellingen menu zit. (Instellilngen > Telefoon > simapps> switch nummer)

Nu vraag ik me af of het mogelijk is om deze functie op het op beginscherm te krijgen, zodat ik niet telkens de hele menu structuur in hoef.

Hopelijk is er iemand die me hiermee kan helpen.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-11, 10:51
Pimirene Pimirene is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 44
Standaard

SBSettings-achtige icoontjes, gratis en zonder jailbreak te gebruiken - iPhone - iPhoneclub.nl

Misschien is ditwat?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 december 2011 om 10:52 ----------

Custom snelkoppeling maken voor Wi-Fi, Helderheid, Vliegtuigmodus en meer zonder jailbreak - AppleSpot

Of deze?
  #3  
Oud 07-12-11, 11:56
Eggie22 Eggie22 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Standaard

Hoi Pimirene,

Dit werkt IDD prima, ik kom echter niet verder dan het telefoon menu. Helaas blijven er dan toch nog 2 stappen over.

Heb al wat dingen geprobeerd maar ik kom kennelijk niet met de goeie naam voor het path.

prefs:root=Phone&path=SIM_Applications
prefs:root=Phone&path=SIMApplications
prefs:root=Phone&path=SIM_APPLICATIONS

Iemand de goude tip?
  #4  
Oud 07-12-11, 13:07
Pimirene Pimirene is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 44
Standaard

De ontwikkelaar mailen?
Of een oproepje bij de app op applespot of iphoneclub?
Mogelijk kunnen zij het lijstje aanvullen
  #5  
Oud 25-02-13, 21:30
Koozon Koozon is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard Vraag aan gebruiker van Q-SIM dual kaart

Beste gebruiker, Ik lees dat je Q-sim hebt gebruikt (al was dit in 2011) maar kun je mij zeggen hoe je het menu "set up" hebt ingevoerd? Bij mij staat er een Iphone4S tab in waar een sterretje kan komen te staan. Moet deze nu juist aan of uit staan. Tevens werkt mijn switch niet en loopt het invoeren van de Sim nummers steeds vast. Heb jij die ervaring ook gehad?

Vast bedankt Koozon



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eggie22 Bekijk bericht
Voor mijn iphone gebruik ik een zogenaamde Q-sim waarmee ik kan switchen tussen 2 simkaarten. Dit werkt opzich prima, behalve dat de menu functie om te switchen ver weg in het instellingen menu zit. (Instellilngen > Telefoon > simapps> switch nummer)

Nu vraag ik me af of het mogelijk is om deze functie op het op beginscherm te krijgen, zodat ik niet telkens de hele menu structuur in hoef.

Hopelijk is er iemand die me hiermee kan helpen.

Alvast bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.