//

Nog maar even wachten met de iphone4s?

Nog maar even wachten met de iphone4s? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iphone rules!tijdje terug een htc desire hd gehad na een iphone 3g.nooit weer!!als je 1x een iphone gewent bent wil je niet anders.mijn vrouw,ik zegt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-12-11, 18:20
texas34 texas34 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: borne
Berichten: 1
Standaard

iphone rules!tijdje terug een htc desire hd gehad na een iphone 3g.nooit weer!!als je 1x een iphone gewent bent wil je niet anders.mijn vrouw,ik zegt de gek en mijn dochter alle 3 een 4s.ze willen alle 2(ik ook niet) niet meer anders nadat ik ze overtuigd had.mijn kameraad heeft een galaxy 2 of zoiets en ik hoor hem regelmatig zeggen wat een ...ding.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-12-11, 18:28
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Mijn vrouw heeft een Samsung Galaxy mini, mijn vader een Galaxy Ace en mijn broer een Galaxy. Qua menu is de iPhone gemakkelijker en logischer. Ook mooier in te richten. Wel ben je wat vrijer met een Samsung om je telefoon te personaliseren.
Maar je hebt een groot stuk plastic in je handen waarbij de verhouding omvang-gewicht niet helemaal lekker is. Groot en te licht.
Ik ben blij met mijn iPhone.
Kijk een typisch geval van appels met peren vergelijken wat vaker gebeurt. De hierboven genoemde toestellen kosten los ca 150 à 200 euro tov een 4s voor minimaal 599 (meen ik). Niet zo gek dat je een veel betere ervaring hebt met een drie keer zo duur toestel. Galaxy S2 daarentegen is dan wel weer een volwaardige vergelijking.
  #23  
Oud 08-12-11, 18:45
Pimirene Pimirene is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wotter Bekijk bericht
Kijk een typisch geval van appels met peren vergelijken wat vaker gebeurt. De hierboven genoemde toestellen kosten los ca 150 à 200 euro tov een 4s voor minimaal 599 (meen ik). Niet zo gek dat je een veel betere ervaring hebt met een drie keer zo duur toestel. Galaxy S2 daarentegen is dan wel weer een volwaardige vergelijking.
Tja, en die legt het dus ook af tegn de iphone........
De galaxy s2 is hier in huis, en op basis van de specs ging ik twijfelen. Maar nu in het gebruik heb ik al gezien dat ik liever de iphone heb.
  #24  
Oud 26-12-11, 13:17
Pimirene Pimirene is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 44
Standaard

Inmiddels de 4s in gebruik, en ik ben er erg tevreden over. Alle problemen die voorbij zijn gekomen, heb ik gelukkig geen last van.
Mooie echt leren flip van Hoco er omheen gekocht.
Al met al blij dat ik toch voor de4s ben gegaan ipv de samsung
  #25  
Oud 26-12-11, 13:28
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

IK zou zeggen, ga geen galaxy kopen want dat is in vergelijking prut..
IK ben nu ook voor het eerst op een iPhone 4s gegaan, was mijn eerste en ik ga nooit meer zonder. Die appstore is zooo chill. De appstore van samsung is vele malen kleiner, dus de efficiënt is kleiner. De batterij probleem word nog aan gewerkt doormiddel van een update, uds ik zou zeggen zonde als je een samsung koopt zeg!
  #26  
Oud 26-12-11, 14:01
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Leuk te horen dat je zo tevreden bent met je keus! Dat je nog maar lang mag genieten van je iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nu nog iphone 3G(s) kopen of wachten op de 4G??? Martijniphone Koopinformatie Nederland 63 25-05-10 18:25
iPhone kopen of nog wachten ? Hama Koopinformatie Nederland 1 03-10-09 12:26
nu een iPhone kopen of nog even wachten?? reno1 Archief 10 31-07-08 14:34
Hoe lang moeten we nog wachten? roy6644 Archief 25 13-12-07 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:13.