iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Oorzaak vertraging levering Iphone 4S (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/106457-oorzaak-vertraging-levering-iphone-4s.html)

ed2012 07-12-11 09:45

Oorzaak vertraging levering Iphone 4S
 
De levering van mijn nieuwe Iphone 4s (via T-mobile begin november besteld) is vertraagd tot na 12 december. Wat dan wordt gezegd, is dat dit te maken heeft met de grote belangstelling voor de Iphone 4s. Maar zou er niet ook iets heel anders aan de hand kunnen zijn? Ik krijg namelijk de indruk, dat de accuproblemen die sommige Iphone 4s bezitters melden, in bepaalde gevallen te wijten zijn aan hardwareproblemen. Apple houdt zich doodstil over dit thema. De uitgifte van de iOS 5.0.2 softwareupdate, die een definitieve oplossing voor dit probleem zou moeten bieden, is uitgesteld. Zou het kunnen zijn, dat Apple vanwege deze problematiek even geen Iphones 4s uitlevert?
Stel, dat er een hardwareprobleem zou spelen: zouden wij als consument daarover niet moeten worden geinformeerd? Waarschijnlijk zijn de meeste Iphone 4s telefoons gewoon in orde. Maar doen alsof er niets aan de hand is, dat doet Apple's reputatie geen goed.

Heeft iemand hier meer over gehoord? Bijvoorbeeld: hebben ook klanten van andere providers " last" van leveringsvertragingen?

Guest-20180925190238 07-12-11 09:50

Niets van gehoord. Ik heb wel van Apple gisteren twee (2) iPhone 4S 16 GB ontvangen. De levertijd was minder dan een week.

En tot nu toe hebben die twee nieuwe 4S geen enkel accuprobleem. Ook een iets oudere 4S 32 GB en een 4S 64 GB vertonen geen enkel accuprobleem.

simlockvrij 07-12-11 09:51

alles wat je hoort zijn geruchten, Apple is niet echt een bedrijf wat openheid van zaken geeft zeg maar...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 december 2011 om 09:53 ----------

ik ben trouwens de dag voor de lancering naar de vodafonewinkel gegaan, en had em nog geen 2 weken later in huis.

stefprein 07-12-11 11:45

Uit diverse bronnen had ik begrepen dat de batterijproblemen door software komen. Omdat het verschillende apps en vooral verschillende versies van de firmware, de batterij anders reageert. Op dezelfde geteste iphone.

Verder wacht ik al bijna anderhalve maand op mijn iphone 4s, omdat t-mobile fouten heeft gemaakt bij de bestelling. Ik denk dat ze er een potje van hebben gemaakt en nu apple de schuld proberen te geven...

Jelphone 07-12-11 15:08

Wij hadden 2x iPhone 4s 16gb wit + zwart besteld bij KPN. De witte is nu binnen (na ruim een maand) maar de zwarte is er nog steeds niet.. ''We weten niet hoelang de levertijd bedraagt''.. fijn.. willen zoveel mensen een zwarte dan?! :mad:

lindyvolkers1 07-12-11 15:41

Bestelling
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 743594)
Niets van gehoord. Ik heb wel van Apple gisteren twee (2) iPhone 4S 16 GB ontvangen. De levertijd was minder dan een week.

En tot nu toe hebben die twee nieuwe 4S geen enkel accuprobleem. Ook een iets oudere 4S 32 GB en een 4S 64 GB vertonen geen enkel accuprobleem.


Wanneer heb je de iPhones besteld? Wij 2 december, 's avonds. Status staat nu op 'Artikelen worden verwerkt'. Leverdatum is 14 december. Ben benieuwd of hij ook echt die datum komt.. We hopen natuurlijk eerder!!

Novarion 07-12-11 16:40

Maandag mijn iPhone 4s besteld bij Hi, vandaag binnen gekregen. Zo zie je maar hoe erg de service per provider kan verschillen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.