//

Oorzaak vertraging levering Iphone 4S

Oorzaak vertraging levering Iphone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De levering van mijn nieuwe Iphone 4s (via T-mobile begin november besteld) is vertraagd tot na 12 december. Wat dan wordt gezegd, is dat dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-12-11, 09:45
ed2012 ed2012 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Oorzaak vertraging levering Iphone 4S

De levering van mijn nieuwe Iphone 4s (via T-mobile begin november besteld) is vertraagd tot na 12 december. Wat dan wordt gezegd, is dat dit te maken heeft met de grote belangstelling voor de Iphone 4s. Maar zou er niet ook iets heel anders aan de hand kunnen zijn? Ik krijg namelijk de indruk, dat de accuproblemen die sommige Iphone 4s bezitters melden, in bepaalde gevallen te wijten zijn aan hardwareproblemen. Apple houdt zich doodstil over dit thema. De uitgifte van de iOS 5.0.2 softwareupdate, die een definitieve oplossing voor dit probleem zou moeten bieden, is uitgesteld. Zou het kunnen zijn, dat Apple vanwege deze problematiek even geen Iphones 4s uitlevert?
Stel, dat er een hardwareprobleem zou spelen: zouden wij als consument daarover niet moeten worden geinformeerd? Waarschijnlijk zijn de meeste Iphone 4s telefoons gewoon in orde. Maar doen alsof er niets aan de hand is, dat doet Apple's reputatie geen goed.

Heeft iemand hier meer over gehoord? Bijvoorbeeld: hebben ook klanten van andere providers " last" van leveringsvertragingen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-11, 09:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Niets van gehoord. Ik heb wel van Apple gisteren twee (2) iPhone 4S 16 GB ontvangen. De levertijd was minder dan een week.

En tot nu toe hebben die twee nieuwe 4S geen enkel accuprobleem. Ook een iets oudere 4S 32 GB en een 4S 64 GB vertonen geen enkel accuprobleem.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 07-12-11 om 09:58. Reden: Taelvauten
  #3  
Oud 07-12-11, 09:51
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

alles wat je hoort zijn geruchten, Apple is niet echt een bedrijf wat openheid van zaken geeft zeg maar...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 december 2011 om 09:53 ----------

ik ben trouwens de dag voor de lancering naar de vodafonewinkel gegaan, en had em nog geen 2 weken later in huis.
__________________
Bla bla bla...
  #4  
Oud 07-12-11, 11:45
stefprein stefprein is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Uit diverse bronnen had ik begrepen dat de batterijproblemen door software komen. Omdat het verschillende apps en vooral verschillende versies van de firmware, de batterij anders reageert. Op dezelfde geteste iphone.

Verder wacht ik al bijna anderhalve maand op mijn iphone 4s, omdat t-mobile fouten heeft gemaakt bij de bestelling. Ik denk dat ze er een potje van hebben gemaakt en nu apple de schuld proberen te geven...
  #5  
Oud 07-12-11, 15:08
Jelphone Jelphone is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Friesland
Berichten: 29
Standaard

Wij hadden 2x iPhone 4s 16gb wit + zwart besteld bij KPN. De witte is nu binnen (na ruim een maand) maar de zwarte is er nog steeds niet.. ''We weten niet hoelang de levertijd bedraagt''.. fijn.. willen zoveel mensen een zwarte dan?!
  #6  
Oud 07-12-11, 15:41
lindyvolkers1 lindyvolkers1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 7
Standaard Bestelling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Niets van gehoord. Ik heb wel van Apple gisteren twee (2) iPhone 4S 16 GB ontvangen. De levertijd was minder dan een week.

En tot nu toe hebben die twee nieuwe 4S geen enkel accuprobleem. Ook een iets oudere 4S 32 GB en een 4S 64 GB vertonen geen enkel accuprobleem.

Wanneer heb je de iPhones besteld? Wij 2 december, 's avonds. Status staat nu op 'Artikelen worden verwerkt'. Leverdatum is 14 december. Ben benieuwd of hij ook echt die datum komt.. We hopen natuurlijk eerder!!
  #7  
Oud 07-12-11, 16:40
Novarion's schermafbeelding
Novarion Novarion is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar Novarion
Standaard

Maandag mijn iPhone 4s besteld bij Hi, vandaag binnen gekregen. Zo zie je maar hoe erg de service per provider kan verschillen!
Reageren

Labels
batterij problemen, hardware defect, levertijden, vertraagd



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Installer crash oorzaak? suzuka Jailbreak apps en thema's 2 11-09-09 10:58
Probleem met OS X Mail op desktop; iPhone de oorzaak? whgmkeller Desktop-applicaties 5 09-10-08 14:17
levering iphone leagallow Archief 2 04-08-08 17:57
NIEUWE LEVERING (2de levering) supernaturol Archief 2 15-07-08 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.