iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Batterij van 4S gaat zonder oorzaak erg snel leeg (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/106477-batterij-4s-gaat-zonder-oorzaak-erg-snel-leeg.html)

hot12345 14-01-12 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyrasibion (Bericht 759578)
Howto: iPhone 4S: Battery Life Issue RESOLVED! 2012 - YouTube

Bekijk ook dit even, mensen. :)

Heb zelf nog geen iPhone, maar van plan er binnenkort een aan te schaffen. Hopelijk is dit een goede oplossing voor het batterij probleem dat vele hebben.


Je 1e bericht?, welkom op t forum;),

ButcherJF 15-01-12 08:39

Ik draai momenteel iOS 5.1 beta 3. Sinds ik die firmware heb geïnstalleerd is de accuduur van mijn iPhone dratisch verbeterd met de voor mij normale zaken geactiveerd (o.a. 3G, nodige apps in berichtencentrum, mail). Er is dus nog/weer hoop!

Overigens verbeterde voordien de tijd al iets door de volgende truc: laad de iPhone volledig op. Zet de iPhone uit via de slider en daarna weer aan terwijl de iPhone nog aan de lader hangt. Laat de iPhone daarna nog een tijd aan de lading. De telefoon krijgt dan alle kans om de Spotlight indexering met voldoende 'stroom' te voltooien.

hot12345 15-01-12 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 759722)
Ik draai momenteel iOS 5.1 beta 3. Sinds ik die firmware heb geïnstalleerd is de accuduur van mijn iPhone dratisch verbeterd met de voor mij normale zaken geactiveerd (o.a. 3G, nodige apps in berichtencentrum, mail). Er is dus nog/weer hoop!

Overigens verbeterde voordien de tijd al iets door de volgende truc: laad de iPhone volledig op. Zet de iPhone uit via de slider en daarna weer aan terwijl de iPhone nog aan de lader hangt. Laat de iPhone daarna nog een tijd aan de lading. De telefoon krijgt dan alle kans om de Spotlight indexering met voldoende 'stroom' te voltooien.

Dan mijn vraag aan jou... Hoe heb je de update geinstaleerd? Via de itunes of ota?,

ButcherJF 16-01-12 08:16

Omdat ik 5.0.1 draaide kon ik alleen updaten via iTunes. Had ik de eerdere beta geïnstalleerd gehad, dan had ik OTA kunnen updaten.

Voordat daar vragen over komen: iOS beta's kun je alleen installeren op een daartoe via een developersaccount bij Apple geregistreerde iPhone (of iPad).

GoGo22 16-01-12 09:24

Ik draai ook al een tijd de Beta van 5.1 ik had eerst de IOS 5.1 beta 2 en heb OTA geupdate naar Beta 3 en ik heb nog steeds goeie batterij tijden. Alleen nu met de opkomende Jailbreak voor de 4S wil ik toch weer terug naar 5.0.1. Eigenlijk alleen voor SBSettings, ik mis echt de mogelijkheid om met 1 klik je Wi-Fi of gps aan of uit te kunnen zetten :) :)

atQuest 16-01-12 15:10

Ik heb OTA geüpgraded naar 5.1b3. Ik heb eerst getest met dezelfde instellingen, en had met enkele uren internetgebruik van 7.00 tot 23.30 nog ongeveer 20% over. Nu heb ik 3G uitgezet, en heb bijna twee dagen gebruik (nu tweede dag, 43% over...)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.