//

iPhone 4S leeg maar ook weer niet?

iPhone 4S leeg maar ook weer niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen stond ik op het station even de nieuwe tweets te lezen. Ineens ging mijn telefoon uit. En dat terwijl ik 5 minuten daarvoor nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-12-11, 10:34
SkywalkerPD SkywalkerPD is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Hoogezand
Berichten: 8
Standaard iPhone 4S leeg maar ook weer niet?

Vanmorgen stond ik op het station even de nieuwe tweets te lezen. Ineens ging mijn telefoon uit. En dat terwijl ik 5 minuten daarvoor nog had gekeken en nog 20% batterij over had.
Ik ben eigenwijs, dus probeer de telefoon weer aan te zetten. Dat wil niet, want hij zegt dat ie opgeladen moet worden. Prima, ik in de trein naar mijn werk, daar aangekomen de telefoon aan de lader. Hij gaat weer aan en zegt dat ie nog 18% batterij heeft....??!!

Euh...ik snap het niet meer......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-11, 10:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Staar je niet blind op die percentjes, die worden niet elke seconde bijgewerkt. Maar na een reboot wel

De accu van een iPhone wordt beschouwd als zijnde leeg als de celspanning onder 3.7V zakt. In dat geval zet de iPhone zich om veiligheidsredenen uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda leeg.... en dan weer niet! Brinkster iTunes 9 21-02-11 09:42
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! Sebastiaan iPhone algemeen 52 31-12-10 23:22
nieuwe accu iphone doet het weer maar start niet op vankraay iPhone algemeen 11 18-06-10 19:04
tethering 'werkt' wel, maar toch ook weer niet W34p0ns Archief 1 14-10-09 22:03
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is sarsefras iPhone algemeen 4 29-05-08 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:02.