//

Reparatie van iPhone 4S

Reparatie van iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgebruikers, Ik kom er even niet uit. Vorige week heb ik geregeld dat ik mijn iPhone 4S kon opsturen voor reparatie, omdat de trilmotor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-11, 16:40
Rtotheobin Rtotheobin is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 38
Standaard Reparatie van iPhone 4S

Beste forumgebruikers,

Ik kom er even niet uit. Vorige week heb ik geregeld dat ik mijn iPhone 4S kon opsturen voor reparatie, omdat de trilmotor los zat waardoor hij een goedkoop gezoem maakte.
Gekozen voor de advanced replacement voor 30 euro, kreeg ik binnen 2 dagen een andere iPhone 4S ter vervanging. Prima toestel, ietwat gelig scherm maar géén trilmotor problemen en hij werkt perfect.

Nu vandaag ineens een pakketje met mijn oorspronkelijke iPhone 4S met een brief waarin staat dat ze een diagnostische test hebben gedaan en ze niets konden vinden en alles weer naar behoren werkt. Eenmaal getest, blijkt dat hij toch nog luid gezoem maakt bij het trillen.. Zucht.

Twee vragen.

1. Is dit een fout van Apple dat ik mijn oorspronkelijke iPhone terug krijg? Nu zit ik met twee iPhones.

2. Moet ik het vervangende toestel (welke wel goed werkt) terugsturen? Of kan ik er ook voor zorgen dat m'n oorspronkelijke iPhone die nog steeds defect is, weer wordt opgestuurd ter reparatie?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-11, 17:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bel met Apple en leg het probleem uit, waarschijnlijk een vergissing. Dit is de enige instantie die je écht kan helpen.

Laat je niet verleiden tot.... (vul zelf maar in).
  #3  
Oud 08-12-11, 17:32
Rtotheobin Rtotheobin is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Bel met Apple en leg het probleem uit, waarschijnlijk een vergissing. Dit is de enige instantie die je écht kan helpen.

Laat je niet verleiden tot.... (vul zelf maar in).
Ik snap je.
Nu kan ik rustig zeggen dat ik een eerlijk persoon ben en even afwacht op een bericht van Apple. Krijg ik dit niet, dan bel ik ze zelf om te zorgen dat die 'extra' iPhone weer terug komt.
  #4  
Oud 08-12-11, 18:03
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Maar vergeet niet je oorspronkelijke probleem! Dit moet nog wel opgelost worden en dit valt zeker binnen de garantie. Waar heb je het toestel gekocht? Anders even contact opnemen met de verkoper.

Mocht het niet verholpen kunnen worden, kun je altijd voorstellen aan Apple dat je het replacement exemplaar houdt en de 'defecte' terugstuurt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met terugkrijgen van reparatie v1tje Koopinformatie Nederland 4 24-11-10 00:05
iPhone morgen ophalen van reparatie, refurbished? Sam Granger Odido (T-Mobile) 52 26-07-10 23:18
Bestelmaar.nl - problemen met reparatie van iPhone Maaike_22 Koopinformatie Nederland 2 15-02-10 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.