Apps invoeren tientallen iPhones discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik heb de opdracht gekregen om tientallen iPhones in te voeren binnen een bedrijf. Maar het is ook de bedoeling dat er allemaal apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps invoeren tientallen iPhones
Goedemorgen,
Ik heb de opdracht gekregen om tientallen iPhones in te voeren binnen een bedrijf. Maar het is ook de bedoeling dat er allemaal apps worden toegepast. Is er iets als Volume Purchasing binnen de Europa? Ik heb namelijk begrepen dat dit nog niet beschikbaar is. Zijn er andere mogelijkheden om hier een systeem aan te brengen? Wel zou het graag handig zijn dat iedereen zijn eigen Apple ID behoudt, maar dat wij bepaalde applicaties kunnen 'schenken' zeg maar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Schenken kan sowieso via iTunes, Volume Purchasing zou ik niet weten.
iTunes Store -> App Store -> App -> pijltje naar beneden bij de prijs 'Schenk deze app' |
|
|||
|
|||
Ik zou even contact opnemen met apple hierover.
Je kunt wel 1 apple ID gebruiken op meerdere telefoons, en zo ook de gekochte software installeren op meerdere telefoons. Dit zal echter wel niet legaal zijn aangezien je er maar 1x voor betaald hebt... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik ook met 2 apple ID's werken per apparaat? Dus 1 van de gebruiker zelf, mogen ze zelf aanmaken etc. En één van het bedrijf, niet gekoppeld aan een bankrekeningnummer, maar die alleen apps ontvangt en installeert. (En een hoofdaccount wat alles inkoopt) Ik zou wel graag alles legaal willen doen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In deze bedrijfsmatige toepassing betaal je per gebruiker of per device. Details: https://www.apple.com/legal/itunes/us/terms.html#APPS
|
|||
|
|||
Naar goede gewoonte heb ik weer eens een aantal dingen door mekaar gehaald Sorry
|
|
|||
|
|||
Pff, altijd slechte ervaring met Apple support. Ik krijg zo'n verdomme hipster aan de lijn, ze laat me niet eens uitspreken.
Maargoed. het is mogelijk het het 50 keer te 'schenken'. En je kunt maar 1 apple ID per toestel gebruiken. |
|
|||
|
|||
Update.
Schenken kan wel zo leuk en gemakkelijk, maar het moet dan wel via de creditcard. Niet via een iTunes card. |
Labels |
apps, bedrijf, iphone, veel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zelfde volgorde apps op 2 iphones en 2 iPods | mabaelst | iPhone Apps | 1 | 05-12-11 19:20 |
Apps op meerdere iphones werkt niet | hjnkoll | iPhone Apps | 5 | 01-06-11 14:35 |
Windows: Apps downloaden op 2 verschillende iphones met 1 CC | Maus078 | iTunes | 2 | 25-08-10 08:53 |
backup functie om iPhones te klonen (apps) | dihaas | iPhone Apps | 8 | 21-02-08 00:19 |
|
|