//

scheurtjes iPhone 3gs

scheurtjes iPhone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs merkte ik 2 scheurtjes (eentje van 1 cm en 0,5 cm) ter hoogte van de connector. De iPhone is nog geen 2 jaar oud. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-11, 20:10
bco bco is offline
• iOS 7.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard scheurtjes iPhone 3gs

Onlangs merkte ik 2 scheurtjes (eentje van 1 cm en 0,5 cm) ter hoogte van de connector.
De iPhone is nog geen 2 jaar oud. Ik hiermee naar mobistar daar vertelde men mij kortaf dat dit niet onder de garantie valt en Apple dit niet zal aanvaarden. Ik drong wat verder aan door te zeggen dat ik toch al gehoord en gelezen had dat mensen dit wel onder garantie hebben kunnen binnen brengen. Dat was een fabeltje zei men mij.

Ben dan langs gegaan bij een andere mobistar winkel waar men toch al wat hulpvaardiger was.
M'n probleem uitgelegd, die mens vertelde mij dat Apple dit hoogstwaarschijnlijk niet zal aanvaarden.
Hij ging het toch nog eventjes navragen aan de technieker daar. Volgens die mens geen schijn van kans dat ze het aanvaarden.
Ik kon het altijd proberen maar uit z'n ervaring zou het niks worden en zou ik nog 50 euro moeten betalen om m'n iPhone terug te krijgen.
Ik toonden hem ook nog eens het stof achter m'n scherm en achter de camera lens.
Dit kon misschien de zaak veranderen zei hij. Terug naar z'n technieker, volgens hem zou het stof onder de garantie vallen MAAR aangezien er 2 scheurtjes in de behuizing zitten zou dit de reden zijn dat ze het niet zouden aanvaarden.
Bij mobistar zeiden ze dan contacteer anders Apple via mail(?) kijk wat ze zeggen als zij zeggen, het valt onder garantie kom dan terug naar hier...
Want als wij als winkel contact opnemen met hen wordt het sowieso niets.

Contact opnemen met Apple via mail lukt niet want die mannen hebben geen email lijkt mij. Gans hun site afgezocht niets te vinden.

Dan maar gebeld naar Apple, m'n probleem uit de doeken gedaan daar vroeg m'n mij of ik de iPhone via de online store gekocht had?
Deze vraag wat proberen te ontwijken. Misschien dat ik dan wat meer info verkreeg maar dit hielp niet.
Gezegd dat hij via mobistar gekocht is. Hij verwees me direct door naar hen. Gezegd dat mobistar mij vertelde dat ik hen moest contacteren. Enfin hij had zelf ook door dat we er niet gingen uitraken dus gaf hij mij het nummer van het hoofdkantoor. Ik heb daar nog geen contact mee opgenomen omdat ik toch vermoed dat ze me telkens naar mobistar zullen terugsturen.

Wat kan ik hiermee doen? Nog enkele mobistar winkels doen in de hoop dat er eentje zal toehappen?


Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-11, 21:01
febe febe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 140
Standaard

Velen van ons, waaronder ikzelf, hebben hun toestel onder garantie laten repareren of vervangen vanwege de scheurtjes in de behuizing. Ik zou toch terug proberen bij Mobistar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Micro scheurtjes homeknop zimmie iPhone algemeen 1 08-08-10 15:23
Scheurtjes na gebruik TomTom houder ubuntu iPhone Navigatie 23 12-04-10 16:38
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? chmderksen Archief 1 15-02-10 10:09
Scheurtjes in behuizing greenbeauty Archief 3 01-01-10 22:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.