//

Push functie lijken niet meer te werken...

Push functie lijken niet meer te werken... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Sinds enkele dagen ondervind ik problemen met het push functies op mijn Apple devices als ik verbonden met mijn thuis Wi-Fi netwerk (wanneer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-11, 01:43
kjelltz kjelltz is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Unhappy Push functie lijken niet meer te werken...

Beste Forumleden,

Sinds enkele dagen ondervind ik problemen met het push functies op mijn Apple devices als ik verbonden met mijn thuis Wi-Fi netwerk (wanneer de devices in ‘sleep’ zijn). Voorheen werden mijn email gewoon direct naar binnen gepusht, . Echter sinds de laatste paar dagen (en ik heb niks qua instellingen veranderd) moet ik de devices ontgrendelen en de mail app openen en dan op vernieuwen drukken om de mails binnen te krijgen.

Ik vind dit erg vervelend, want ik wil het gewoon horen wanneer ik mail binnen krijgen. (het is zelfs al meerdere keren gebeurt dat ik ook een whatapp of imessage gepusht krijg). Zodra ik op de homebutton druk dan duurt het ook enkele seconden voor dat het Wi-Fi logo’tje in beeld komt. Soms gebeurt dit pas ná het ontgrenden. ( ik heb een Wi-Fi modem van Ziggo waarop deze devices zijn aangesloten)

Ik heb begrepen dat mail word gepusht via het gprs of 3G netwerk (wat ik overigens niet heb in het dorpje waar ik woon) zodra de devices in sleep zijn. Maar mijn ipad heeft geen 3G mogelijkeheid. En daar ontvang ik dus geen push berichten meer op. Dat geeft mij te denken dat het probleem in de Wi-Fi connectie zit, maar ik zou niet weten waar precies en hoe dit probleem is ontstaan.

Is er iemand die hetzelfde probleem ondervindt, of zijn er mensen met een oplossing?

Hulp zou zeer gewaardeerd worden in deze! Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-11, 02:50
Broes Broes is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 32
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem.

ALs mijn phone op lock is en ik gebruik 'm niet voor een minuut, dan is mijn verbinding ook 'weg'. Pas wanneer ik de telefoon weer unlock en de Wi-Fi connectie weer verbonden is, krijg ik (soms) push berichten, maar over het algemeen moet ik dan zelf o.a. whatsapp en de mail openen om te kijken of ik iets binnen heb gekregen.
Reageren

Labels
mail, push, wi-fi, ziggo



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push notifications werken niet SuperDidi iPhone algemeen 9 17-06-11 19:55
Push notificaties werken niet meer? StephenHunter iPhone algemeen 0 21-11-10 19:10
Push notificaties werken niet SpaceChinees iPhone algemeen 1 08-04-10 16:32
TVGids.nl Alerts (push) werken niet DKKKK iPhone Apps 6 22-01-10 21:26
Camera Functie en Foto Album werken niet meer ( FW 2.0 ) bdb Muziek, foto & video 3 30-09-08 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.