ontvang mail op 3 mailadressen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb vanuit hotmail een testmail gestuurd naar de iphone. ik heb 3 mailadressen van telenet. als ik nu een mail verstuur vanuit hotmail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ontvang mail op 3 mailadressen
hallo
ik heb vanuit hotmail een testmail gestuurd naar de iphone. ik heb 3 mailadressen van telenet. als ik nu een mail verstuur vanuit hotmail naar 1 van mijn telenet adressen komt die op mijn iphone op alle 3 de adressen binnen. weet iemand waar het probleem zit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zijn die drie e-mail adressen échte e-mail adressen? Of zijn twee van die drie adressen aliassen op het hoofd e-mail adres?
|
|
|||
|
|||
dat zijn 3 echte email adressen denk ik.
wat bedoel je met aliassen. het is 1 op naam van mij en 1 op naam van mijn vrouw en 1 op naam van ons beiden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, hebben die drie e-mail adressen ook echt drie verschillende mailboxen met drie verschillende gebruikersnamen en paswoorden. |
|
|||
|
|||
nee, die hebben allemaal dezelfde gebuikersnaam en wachtwoord
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Omdat te vermijden moet je drie aparte mailboxen aanmaken met elk een eigen gebruikersnaam en paswoord. |
|
|||
|
|||
alvast bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
suggestie van e-mailadressen verwijderen | optimist1212 | iPhone algemeen | 4 | 04-08-12 19:53 |
grappige .me mailadressen | truckdiver | Chat en geruchten | 0 | 15-07-08 09:21 |
|
|