//

iPhone 4S en Visual Voicemail

iPhone 4S en Visual Voicemail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn oude IPhone 3GS had in Visual Voicemail staan en kon ik ingesproken voicemailberichten afluisteren, als een memobericht. Op mijn huidige IPhone 4S is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-12-11, 16:24
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard iPhone 4S en Visual Voicemail

Op mijn oude IPhone 3GS had in Visual Voicemail staan en kon ik ingesproken voicemailberichten afluisteren, als een memobericht. Op mijn huidige IPhone 4S is die functie verdwenen. Ligt het aan mijn provider of aan het toestel?
Ik zie geen enkele instelling om het weer aan te zetten.

Wellicht is dit al in een andere topic besproken, mijn excuses daarvoor.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-11, 16:54
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

De iPhone 4S heeft in elk geval nog wel de interface voor visual voicemail (via telefoon -> voicemail)

Ben je toevallig overgestapt van provider of abonnement?
  #3  
Oud 11-12-11, 17:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Visual Voice Mail werkt met de UDID van de iPhone. Bel even je provider om de voice mailbox te laten resetten, dan werkt het weer.

Ik heb dat moeten laten doen bij T-Mobile met de overgang van een iPhone 4 naar een 4S.
  #4  
Oud 12-12-11, 11:14
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Bij je oude abonnement was visual voicemail gratis en zat standaard op je iPhone. Als je nu je abonnement het 'verlengt' heb je eigenlijk een nieuw abonnement afgesloten. Onder de nieuwe voorwaarden moet je betalen voor visual voicemail en dus aangeven of je dit wilt hebben. Ik denk dat je meot bellen met de klantenservice van T-Mobile en ze vragen visual voicemail weer te activeren (tegen kosten).
  #5  
Oud 12-12-11, 19:25
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard

@ Jap74

Je hebt gelijk. Via my-Tmobile moest ik die activeren voor 1.50 per maand. Ik moest daarna ook nog Tmobile bellen want het was niet gelijk zichtbaar. Mij werd geadviseerd om het toestel te resetten en toen zag ik mijn visual voicemail
Het houdt niet op met die beesten / bloedzuigers
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 20:05
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 20:36
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.