iphone geeft onduidelijk beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Mijn Iphone is nat geworden in mijn tas doordat mijn flesje lekte. meteen droog gemaakt, en er was niks aan de hand alles deed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone geeft onduidelijk beeld
hallo,
Mijn Iphone is nat geworden in mijn tas doordat mijn flesje lekte. meteen droog gemaakt, en er was niks aan de hand alles deed het nog gelukkig, maar een uur later werd het beeld ineens heel donker. Alle knoppen doen het nog alleen je moet heel goed kijken, ik heb hem nu al 1,5 dag in rijst gelegd maar hij is nog steeds hetzelfde. zou het lichtje kapot zijn? heeft iemand een idee? groetjes Lucie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan ook de lichtsensor zijn
ga eens naar instellingen -> helderheid en schakel "pas automatisch aan" uit en stel daarna eens zelf de helderheid in misschien is het daarmee opgelost. |
|
|||
|
|||
dankje maar nee dat is het helaas niet
|
|
|||
|
|||
Ik denk inderdaad dat je beeldscherm wat last heeft van waterschade. Op mijn school is er een iMac waar drinken over gemorst is, en is in de hoeken nu donker/gelig.
|
|
|||
|
|||
6r8 is je probleem
|
|
||||
|
||||
ik las dat er hier op iphoneclub een reparatie service was(a)
misschien dat eens proberen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera geeft zwart beeld | Mypod | iPhone algemeen | 4 | 18-01-11 14:23 |
Iphone geeft geen beeld mee | richief | iPhone algemeen | 4 | 05-04-10 18:14 |
Camera geeft groen beeld | Sjojo | iPhone algemeen | 9 | 15-11-09 14:17 |
Camera geeft roos, rood beeld. | Ennit84 | iPhone algemeen | 0 | 26-08-09 22:34 |
Iphone geeft wit beeld! | Rejmo | iPhone algemeen | 1 | 25-05-08 21:05 |
|
|