//

Verbinding met bluetooth speaker handmatig verbreken

Verbinding met bluetooth speaker handmatig verbreken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik maak gebruik van de Logitech Wireless Speaker Adapter om via bluetooth muziek te streamen vanaf mijn iPhone/iPad/MacBook naar mijn versterken. Streamen werkt prima, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-12-11, 10:39
yanneman yanneman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard Verbinding met bluetooth speaker handmatig verbreken

Hi,

Ik maak gebruik van de Logitech Wireless Speaker Adapter om via bluetooth muziek te streamen vanaf mijn iPhone/iPad/MacBook naar mijn versterken. Streamen werkt prima, maar ik loop tegen een irritant probleem aan: ik krijg het niet voor elkaar om handmatig de verbinding vanaf mijn iPhone of iPad naar de Speaker Adapter te verbreken. De enige optie die ik heb is de bluetooth helemaal uitzetten en weer aanzetten.

Ik kan wel switchen tussen welke speaker ik wil gebruiken (via bluetooth of speaker van de iPhone/iPad), maar de verbinding met de bluetooth speaker blijft actief.

Ditzelfde geldt overigens wanneer ik via bluetooth tether tussen de iPad en iPhone. Ook die bluetooth (internet)verbinding blijft actief totdat ik bluetooth uitschakel op één van de apparaten...

Wie kan me vertellen hoe ik een bluetoothverbinding handmatig kan verbreken?

Alvast bedankt!

Gr. Yannick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-11, 11:28
yanneman yanneman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Niemand die me hiermee kan helpen?
Reageren

Labels
bluetooth, verbinding, verbreken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone/ipod verbreken contact met computer woutjewouterse iPhone algemeen 0 23-10-11 16:59
probleem met bluetooth verbinding tomtom martinvanzurk iPhone Navigatie 3 11-02-11 17:45
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro cookmen iPhone algemeen 6 19-07-10 12:13
Iphone Speaker met bluetooth Woutair iPhone accessoires en onderdelen 1 23-10-09 19:05
verbreken bluetooth rent iPhone algemeen 0 19-04-08 16:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:06.