iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/106971-iphone-4s-scherm-gebroken-op-zoek-naar-orginele-scherm.html)

Achillias 14-12-11 01:05

iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm!
 
Hallo,

Helaas heeft mijn vriendin haar iPhone 4S laten vallen, aangezien dit niet onder de Apple garantie valt ben ik eigenlijk op zoek naar advies voor een goede onderneming die originele Apple displays verkoopt. Kan iemand mij een website of bedrijf aanraden die uitsluitend met Apple onderdelen werkt en niet handelt in replica's, aangezien het hierom een Retina display gaat en ik niet met troep opgezadeld wil worden. Alvast bedankt.

jandevoer 14-12-11 07:46

dan moet je dus gewoon naar apple en de volle pond betalen .

iScorpio 14-12-11 08:18

Kijk hier eens voor onze reparatieservice :)

Achillias 14-12-11 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 745984)
Kijk hier eens voor onze reparatieservice :)

Jullie handelen 100% in originele schermen die uit dezelfde fabriek komen als waar de schermen voor de iPhone's gemaakt worden?



jandevoer 14-12-11 12:01

overbodige vraag dat staat er toch bij

Achillias 14-12-11 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer (Bericht 746042)
overbodige vraag dat staat er toch bij

Dat is geen overbodige vraag aangezien elke onderneming op het internet te kennen geeft dat zij in originele schermen handelen terwijl het niet zo blijkt te zijn. Dat had je jezelf ook ten rade kunnen vragen.

jandevoer 14-12-11 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Achillias (Bericht 746054)
Dat is geen overbodige vraag aangezien elke onderneming op het internet te kennen geeft dat zij in originele schermen handelen terwijl het niet zo blijkt te zijn. Dat had je jezelf kunnen afvragen.


dan heeft vragen naar de bekende weg ook geen zin .

als er geschreven wordt dat er alleen originele onderdelen worden gebruikt ,en je vraagt aan zelfde persoon of het origineel is dan krijg je dus hetzelfde antwoord .
Dat had je dus zelf kunnen bedenken .

Dussss

Dan moet je dus gewoon naar apple en de volle pond betalen

Guest-20180925190238 14-12-11 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Achillias (Bericht 746054)
Dat is geen overbodige vraag aangezien elke onderneming op het internet te kennen geeft dat zij in originele schermen handelen terwijl het niet zo blijkt te zijn. Dat had je jezelf kunnen afvragen.

Ik heb bij het bedrijf Smartphoneworld, vóór de tijd dat zij een overeenkomst hadden met iCulture, een herstelling laten uitvoeren aan een iPhone 4. Het ging ook om een defect scherm.

Zij gebruiken inderdaad originele Apple onderdelen, vandaar dat de herstellingen ook duurder zijn dan bij die achterkeukendeskundologen met hun origineel nagemaakte neponderdelen.

jandevoer 14-12-11 12:32

duurder wil niet altijd zeggen origineel.

Maar waarom ga jedan niet gewoon naar smartphone terug je hebt daar goede ervaringen mee zeg je zelf .

iScorpio 14-12-11 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Achillias (Bericht 746026)
Jullie handelen 100% in originele schermen die uit dezelfde fabriek komen als waar de schermen voor de iPhone's gemaakt worden?

Neem van mij aan dat er alleen met originele onderdelen wordt gewerkt.

jandevoer 14-12-11 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 746062)
Neem van mij aan dat er alleen met originele onderdelen wordt gewerkt.


Is toch duidelijk dat staat ook bij jullie beschrijving

Macbookto 14-12-11 13:16

JandeVoer dat schrijft de topic starter: Achillias niet over Smartphone maar Timosha!

jap74 14-12-11 14:36

Bij Apple hoef je niet de volle pond te betalen. Bel ze eens en vraag wat de mogelijkheden zijn. Bel ook je verzekeringsmaatschappij eens om te kijken wat je eventueel vergoed krijgt. Heb je hem misschien aangeschaft met een creditcard? Dan heb je vaak 180 dagen volledige dekking. Als het binnenshuis is gebeurd kan het onder je inboedelverzekering vallen. En als je op vakantie was, wordt dit gedekt door je reisverzekering. Eerst even rustig op een rijtje zetten, voordat je zelf gaat klussen.

jandevoer 15-12-11 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto (Bericht 746080)
JandeVoer dat schrijft de topic starter: Achillias niet over Smartphone maar Timosha!


dat klopt maar als je ergens antwoord op wil geven lees dan wel eerst de complete discussie door aub ..

Patrique 15-12-11 14:03

de iPhone is DE telefoon die je eigenlijk standaard moet verzekeren bij aanschaf. Ik heb dit nu al zo vaak zien gebeuren bij mensen om mij heen!

domin 15-12-11 15:10

oei, en ik was mij net aan het afvragen of je eigenlijk wel zo'n hoesje of bumper nodig hebt...

Guest-20180925190238 15-12-11 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrique (Bericht 746433)
de iPhone is DE telefoon die je eigenlijk standaard moet verzekeren bij aanschaf. Ik heb dit nu al zo vaak zien gebeuren bij mensen om mij heen!

Ik ben bang dat jouw advies "mosterd na de maaltijd is" in het Hollands, of "vijgen na Pasen" in het Vlaams :rolleyes:

Patrique 15-12-11 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 746452)
Ik ben bang jouw advies "mosterd na de maaltijd is" in het Hollands, of "vijgen na Pasen" in het Vlaams :rolleyes:

Klopt helemaal, maar misschien is het een advies voor de toekomst en/of anderen.

jandevoer 16-12-11 07:53

ps een oem retina scherm voor iphone 4 heb je al vervangen voor 80 euro.

dus wat is dan verstandig verzekeren of laten repareren ...??

bij vervanging krijg je bijna altijd een refurbished exemplaar terug..

Sav 15-01-12 16:20

hallo
ik heb mijn iphone 4s wit ook net nieuw ! en jahoor laten vallen!! ik dacht dat ik verzekerd was maar niet dus !! maar heb het gister kunnen laten maken voor maar 75 euro ( goedkoper dan als ik hem toch verzekerd had) 14 aansluitkosten + 10 pm ( heb hem nu 3 maanden dus x3 ) + 50 eigenrisico elke keer als er iets gebeurt!!
ik ben naar de zwarte markt geweest in beverwijk ( als dat in de buurt is zou ik zeker een gokje wagen) su6


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.