//

Zie iphone niet in itune

Zie iphone niet in itune discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil mijn iPhone via de Wi-Fi ITunes synchroniseren maar zie mijn Iphone niet op de pc verschijnen in ITunes , het is eergisteren voor het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-11, 12:34
edakanja edakanja is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Rijswijk (ZH)
Berichten: 21
Standaard Zie iphone niet in itune

Wil mijn iPhone via de Wi-Fi ITunes synchroniseren maar zie mijn Iphone niet op de pc verschijnen in ITunes , het is eergisteren voor het laatst gelukt, heeft imand een idee wat er aan de hand kan zijn de tekst "synchroniseer nu " op de iphone blijft ook licht grijs alvast bedankt voor het meedenken. gr. anja
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-11, 12:53
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Ik heb precies hetzelfde. Als je synchroniseert via het kabeltje is er geen probleem?

Bij mij ligt het aan de router die wel internet geeft aan de verbonden apparaten maar geen onderling netwerk onderhoud voor langer dan een paar uur. Waar dat aan ligt weet ik eerlijk gezegd ook niet precies maar de router opnieuw opstarten helpt bij mij voor een paar uur.
  #3  
Oud 14-12-11, 13:10
edakanja edakanja is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Rijswijk (ZH)
Berichten: 21
Standaard IPhone in Itunes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde. Als je synchroniseert via het kabeltje is er geen probleem?

Bij mij ligt het aan de router die wel internet geeft aan de verbonden apparaten maar geen onderling netwerk onderhoud voor langer dan een paar uur. Waar dat aan ligt weet ik eerlijk gezegd ook niet precies maar de router opnieuw opstarten helpt bij mij voor een paar uur.
Nee dan lukt het ook niet krijg dan de melding dat ik de Iphone kan synchroniseren vanaf reserve copy en moet dan een wachtwoord invoeren, zal ook eens proberen om mijn router opnieuw op te starten dank voor de snelle reactie. gr. anja
  #4  
Oud 14-12-11, 13:17
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Oké dus als je de iPhone via een kabeltje aansluit op je Mac dan kun je ook niet synchroniseren? Welke melding krijg je precies?
  #5  
Oud 14-12-11, 21:07
edakanja edakanja is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Rijswijk (ZH)
Berichten: 21
Standaard

Als ik met het kabeltje de iPhone aansluit aan de mac krijg ik de melding " uw iphone synchroniseren" Configureer als nieuwe Iphone of herstel vanaf de reservekopie van
weet dus niet zo goed wat ik moet doen
  #6  
Oud 14-12-11, 23:15
edakanja edakanja is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Rijswijk (ZH)
Berichten: 21
Standaard

Heb ondertussen toch maar de gok gewaagd en opnieuw gesynchroniseerd, en gelukkig is alles nu weer oké, ook via cloud ging het daarna goed, hoop dat het zo blijft, is altijd even schrikken en verwarrend wat je nou precies moet doen. gr. anja

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2011 om 22:17 ----------

Heb de gok gewaagd en opnieuw gesynchroniseerd, het ging goed, naderhand via cloud geprobeerd en dat ging ook goed, dus alles is weer in orde, hopelijk blijft het zo, het is altijd spannend of je het goed doet. ben weer helemaal happy. gr. anja

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2011 om 22:18 ----------

eb de gok gewaagd en opnieuw gesynchroniseerd, het ging goed, naderhand via cloud geprobeerd en dat ging ook goed, dus alles is weer in orde, hopelijk blijft het zo, het is altijd spannend of je het goed doet. ben weer helemaal happy. gr. anja
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes synchronissert niet met iphone met 4.3 versie. amsterdam2226 iTunes 6 24-04-13 10:59
na update IOS5 ziet Itune mijn Iphone niet meer Tegdub iPhone algemeen 2 13-11-11 19:55
Zie iPhone niet op pc zoezoquinha iPhone algemeen 0 10-11-11 23:07
iPhone: Probleem met iPhone, zie door de bomen het bos niet meer. Bullehr Jailbreak 4 18-09-08 00:14
Nieuwe Iphone, zie door de bomen het bos niet meer! raynaud Unlock [archief] 6 15-01-08 11:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.