iPhone 4S batterij snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag loopt mijn batterij extreem snel leeg, om 12:00 uur zit ik op 60% zonder dat andere dingen doet dan anders. Ik heb gisteren wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S batterij snel leeg
Vandaag loopt mijn batterij extreem snel leeg, om 12:00 uur zit ik op 60% zonder dat andere dingen doet dan anders. Ik heb gisteren wel de laatste versie van iTunes gedownload, maar ik ziet niet hoe dat m'n gebruik overdag beinvloed.
Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welkom op het forum.
Begin hier eens: iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS - Zoeken in forums |
|
|||
|
|||
Mogelijk heb je je nieuwe iPhone 4S herstelt vanaf een back-up van je oude iPhone. Dit zorgt vaak voor batterijproblemen. Je lost dit op door je Iphone te herstellen en dan te configuren als een nieuwe iPhone. Is dit niet jouw geval, dan zou ik het ook niet weten...
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de verwijzing. Hieronder vind ik info over eerdere batterij problemen die met iOS 5.0.1 opgelost waren.
Ik heb het probleem sinds vandaag, daarvoor kon ik makelijk 1,5 dag met een één keer opgeladen batterij werken. Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2011 om 18:57 ---------- Bedankt, dit zal ik eens nagaan. Ik nl eerst mijn oude iPhone 3G geupdate en vervolgens mijn nieuwe 4S. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Misschien nieuwe apps geïnstalleerd? Instellingen veranderd? Het zou niet 'zomaar' korter gaan worden.. in je eerste post bleek niet dat het ineens korter was geworden.
|
|
|||
|
|||
Ben idd aan het kijken welke apps ik afgelopen dagen geïnstalleerd had, maar kan er geen bedenken die ik gisteravond geïnstalleerd had. De tip van Radon ga ik zo eerst eens na, die lijkt me we redelijk en herkenbaar.
|
|
|||
|
|||
Probleem lijkt verholpen. Heb laatst gedwonloade apps er af gegooid en een update via iTunes gedaan met alleen de 4S. Nogmaals dank voor jullie reacties.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 batterij heel snel leeg. | dylankieft | iPhone algemeen | 9 | 03-12-10 23:38 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
iPhone batterij snel leeg | jketting1 | iPhone algemeen | 27 | 15-01-10 15:09 |
iPhone 2g batterij snel leeg | Jeffmeister | iPhone algemeen | 5 | 23-08-09 18:11 |
|
|