iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   EU Volume limiet verwijderen iOS5 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/107038-eu-volume-limiet-verwijderen-ios5.html)

Radon 14-12-11 22:16

EU Volume limiet verwijderen iOS5
 
Sommigen onder ons zullen het vast wel weten, dat op alle iOS apparaten verkocht in de EU, een volume limiet (cap) zit van 83%. En dat je deze kon verwijderd door simpelweg de file RegionalVolumeLimits.plist te verwijderen uit /System/Library/Frameworks/Celestial.framework/. :d

Maar na de update van mijn iPhone naar iOS 5, is het volume limiet er weer terug op! Dus mijn vraag is nu; Heeft iemand enig idee hoe deze weer te verwijderen? Of waar ze dit keer de RegionalVolumeLimits file verstopt hebben.. Ik heb zelf ook al wat rond lopen zoeken in het bestandssysteem, maar kon niks vinden :(

Wallyİ 14-12-11 22:44

/ System / library / PrivateFrameworks / MediaToolbox.framework.../ System / library / PrivateFrameworks / MediaToolbox.framework

Radon 14-12-11 23:26

Top Wally! Bedankt! :D

Broes 14-12-11 23:40

Wacht even. HIerdoor wordt het geluid van je muziek dat je afspeelt op je iphone harder?

ballegooier 14-12-11 23:52

En ik maar denken dat die al uit stond (instellingen, iPod, volume begrenzing, uit)
Anyway, ik heb al een kleine gehoorbeschadiging, dus in situaties waar ik de muziek te hard moet zetten, stop ik maar met luisteren....

zwien 02-02-12 13:59

Iphone4 volume uitgang aanpassen
 
Zou iemand mij dit verhaal hieronder beschreven willen uitleggen.
Ik heb net mijn eerste Iphone dus alles is nog nieuw voor mij.

Alvast bedankt voor de moeite

Wallyİ 02-02-12 14:38

Simpel...

Je dient gewoon in deze directory van je iPhone...

/ System / library / PrivateFrameworks / MediaToolbox.framework

De regionalvolume.plst file aan te passen of gewoon te deleten...(eerst back-uppen naar je pc of mac...uiteraard)

Maar ik denk niet dat dit mogelijk is als je iPhone niet gejailbreakt is...

Volumewinst is zeker te merken...

jpwg001 02-02-12 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wallyİ (Bericht 767850)
Simpel...

Je dient gewoon in deze directory van je iPhone...

/ System / library / PrivateFrameworks / MediaToolbox.framework

De regionalvolume.plst file aan te passen of gewoon te deleten...(eerst back-uppen naar je pc of mac...uiteraard)

Maar ik denk niet dat dit mogelijk is als je iPhone niet gejailbreakt is...

Volumewinst is zeker te merken...

In je telefoon doe je dit of via de pc? Jailbreak moet??? Jammer...

Radon 02-02-12 15:59

Ja, helaas, jailbreak moet.. Maarja, waarom niet? :)

Als het toch overweegt te doen, zou ik als ik jou was gewoon met iFile (uit cydia) op de genoemde locatie dat bestand aanpassen/verwijderen.

Wallyİ 02-02-12 16:19

of met iFunbox...veel gemakkelijker om de file te back-uppen naar je pc...

Kan je runnen vanaf je pc met je iPhone verbonden via USB-kabel...

marcellie 02-02-12 16:38

Is dit verder niet schadelijk voor je iPhone? Bijvoorbeeld dat het je luidsprekers aantast van je iPhone of dat het geluid op 100% niet meer zuiver klinkt?

Wallyİ 02-02-12 16:56

Nog nix van gemerkt...zelfs niet op mijn vorige 2G iPhone...

Het enige verschil is een ietwat verhoogd batterijverbruik...

Radon 02-02-12 17:21

Ik merk amper verschil op de speakers van mijn iPhone, maar wel een drastisch verschil op externe speakers.

Dit zou over het algemeen geen problemen kunnen veroorzaken, aangezien alle iDevices buiten Europa zo hard kunnen. Dit is een EUvolumecap.. :)

Wallyİ 02-02-12 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Radon (Bericht 767918)
Ik merk amper verschil op de speakers van mijn iPhone, maar wel een drastisch verschil op externe speakers.

Dit zou over het algemeen geen problemen kunnen veroorzaken, aangezien alle iDevices buiten Europa zo hard kunnen. Dit is een EUvolumecap.. :)

Klopt...als een zwerende vinger...

De cap is puur softwarematig en europees geïnspireerd - alsof de heren nix anders te doen hebben - en zal dus idd nix aan je hardware veranderen...

marcellie 03-02-12 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wallyİ (Bericht 767909)
Nog nix van gemerkt...zelfs niet op mijn vorige 2G iPhone...

Het enige verschil is een ietwat verhoogd batterijverbruik...

Het verhoogd batterijverbruik is alleen als je veel muziek/geluid afspeelt of ook als je het niet afspeelt?

Wallyİ 03-02-12 15:17

Het is uiteraard een ietsje hoger als je de oortjes gebruikt...en voor zover je over de grens van +/- 0.86 gaat...

Maar zoals ik reeds zei...dit weegt niet op tegen de winst die je boekt qua geluidsniveau...

wesleydegraaf 04-02-12 18:47

zo dat scheelt inderdaad een stuk!
eerst werkte het niet, maar simpelweg de iphone opnieuw starten deed wonderen..

thnx jongens


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.