4S word omgeruild,wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4s word dinsdag de 12e netjes omgeruild door T-Mobile(geel,dof scherm) maar wat is nou verstandig om te doen?? Ik heb al een iCloud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S word omgeruild,wat nu?
Mijn iPhone 4s word dinsdag de 12e netjes omgeruild door T-Mobile(geel,dof scherm) maar wat is nou verstandig om te doen??
Ik heb al een iCloud back-up gemaakt en ga Maandag nog een back-up maken met iTunes! Maar moet ik mijn iPhone nu ook nog herstellen en wissen voordat ik hem afsta aan T-Mobile?? En de chauffeur van AMP-logistics wil mijn imei nr controleren,doet hij dat op de doos of op de iPhone zelf?? BVD Richard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een backup via icloud is al genoeg,, Krijg je je nieuwe iphone binnen, dan kan je gewoon via de icloud reservekopie terug zetten naar hoe hij nu is
gewoon je iphone herstellen via itunes naar iOS 5.0.1 en hij is helemaal leeg succes mvg devi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
Iphone volgens Vodafone omgeruild, toch hetzelfde toestel terug? | FERZX9R | Vodafone | 6 | 08-06-11 10:43 |
Help! mijn iphone word trager wat te doen? | huubjeuh | iPhone algemeen | 3 | 21-06-10 08:36 |
|
|