//

4S word omgeruild,wat nu?

4S word omgeruild,wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4s word dinsdag de 12e netjes omgeruild door T-Mobile(geel,dof scherm) maar wat is nou verstandig om te doen?? Ik heb al een iCloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-12-11, 23:05
richardiPhonepoldervaart richardiPhonepoldervaart is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: R'dam
Berichten: 63
Standaard 4S word omgeruild,wat nu?

Mijn iPhone 4s word dinsdag de 12e netjes omgeruild door T-Mobile(geel,dof scherm) maar wat is nou verstandig om te doen??
Ik heb al een iCloud back-up gemaakt en ga Maandag nog een back-up maken met iTunes!
Maar moet ik mijn iPhone nu ook nog herstellen en wissen voordat ik hem afsta aan T-Mobile??
En de chauffeur van AMP-logistics wil mijn imei nr controleren,doet hij dat op de doos of op de iPhone zelf??
BVD Richard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-11, 23:33
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

een backup via icloud is al genoeg,, Krijg je je nieuwe iphone binnen, dan kan je gewoon via de icloud reservekopie terug zetten naar hoe hij nu is

gewoon je iphone herstellen via itunes naar iOS 5.0.1 en hij is helemaal leeg

succes

mvg devi
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone sinanyavuz Odido (T-Mobile) 16 31-03-12 12:14
Iphone volgens Vodafone omgeruild, toch hetzelfde toestel terug? FERZX9R Vodafone 6 08-06-11 09:43
Help! mijn iphone word trager wat te doen? huubjeuh iPhone algemeen 3 21-06-10 07:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.