//

nieuwe iPhone 4S: witte rand rondom display, defect ?

nieuwe iPhone 4S: witte rand rondom display, defect ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn nieuwe iPhone 4S opgehaald om van mijn huidige provider en verzekerings problemen (rondom een na 6 maanden nog steeds niet geleverde iPhone 3GS) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-11, 20:58
LSDeef LSDeef is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard nieuwe iPhone 4S: witte rand rondom display, defect ?

Vandaag mijn nieuwe iPhone 4S opgehaald om van mijn huidige provider en verzekerings problemen (rondom een na 6 maanden nog steeds niet geleverde iPhone 3GS) af te zijn.

Echter heeft hij al meteen een defect. Dit ontstond nadat ik hem had aangesloten op een iPhone 3GS lader. Wat uiteraard geen probleem zou moeten geven.

Het scherm vertoond witte randen aan de buiten kant. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad ?

foto:


Je ziet op de foto duidelijk de witte fellere rand. (beetje versterkt door webcam van macbook)


PS: het is dus niet het gele vlekken probleem!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Foto-op-16-12-2011-om-20.png‎ (162,5 KB, 70x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-11, 21:49
RickL RickL is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 37
Standaard

Ik zou terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Apple bellen als je via apple store hebt besteld. Of naar een winkel van je provider gaan.
  #3  
Oud 16-12-11, 23:01
LSDeef LSDeef is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Ok bedankt!

Maar hier was ik dus al bang voor. Na al het gezeik over een verzekerings kwestie (jaja ProAssist), heb ik na 6 maanden nog steeds geen nieuw toestel.

Heb deze gehaald om van dit gezeik af te zijn, maar ik naai me schijnbaar weer in de kont...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 heeft defect...hoe snel krijg ik nieuwe? borgqueenx iPhone algemeen 2 18-08-10 11:20
Nieuwe Cinema Display MetalMania Desktop-applicaties 3 11-01-09 12:07
iPhone witte strepen in opstart scherm, defect kan niet scrollen niks werkt!!?? iMario Unlock [archief] 1 20-04-08 01:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:44.