Homeknop iphone defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De homeknop van mijn ipod is al enige tijd kapot..... Weet iemand waar dat door kan komen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Homeknop iphone defect
De homeknop van mijn ipod is al enige tijd kapot..... Weet iemand waar dat door kan komen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
slijtage, vuil, water, cola, stof, bla die bla.
heb je nog garantie? zoja, je kan em opsturen, heb je geen garantie, kijk dan hier eens: iPhone reparatie - iPhone kapot? | iCulture Repair voor reparatie iPhone
|
|||
|
|||
Dankje!! Heb nog 2 jaar garantie, dus die gaat weg
|
|
||||
|
||||
dan zou ik wachten tot begin januari, ik weet niet hoe het met de reperateur van apple zit, maar vaak zijn die in de kerstperiode dicht, dan kun je dus 2 weken langer wachten omdat ie in een gesloten reperatiecentrum ligt.
werkt ie slecht, of helemaal niet. je kan hem ook proberen schoon te blazen met perslucht, maar kijk daar wel mee uit. |
|
|||
|
|||
knop
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Homeknop iPhone kapot? Probeer dit stappenplan eens! - iPhone - iPhoneclub.nl
Misschien verhelpt dat het (tijdelijk)...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
HomeKnop Iphone garantie ? | EkoPii | iPhone algemeen | 4 | 12-10-11 09:50 |
iPhone 4 homeknop reageert gedeeltelijk niet | RodriQoz | iPhone algemeen | 5 | 29-07-11 14:56 |
Homeknop defect en herstel niet mogelijk | Mykemmer | iPhone algemeen | 8 | 10-12-10 16:56 |
|
|