iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 3G touchscreen doet het niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/107288-iphone-3g-touchscreen-doet-niet-meer.html)

marleentje97 18-12-11 13:41

Iphone 3G touchscreen doet het niet meer
 
ik heb 3 dagen geleden, met natte haren gebeld, later werd ik nog een keer gebeld en m'n touchscreen deed het niet meer. Nu heb ik ergens gelezen dat ik hem uit moet doen, maar dat kan niet want ik kan niet meer sliden dus ik kan hem niet uitsliden, hoe kan je je iphone uitzetten zonder touchscreen? Ik heb ook ergens gelezen dat ik hem moest drogen in rijst, hij ligt nu 3 dagen in de rijst maar hij doet het nog steeds niet, van het vocht zie je niks meer en het was ook niet zoveel. Voor de rest kan hij alles, de home knop, de sleep knop etc. doet het nog en ik kan nog gebeld worden. Ik hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt en mij kan helpen!

RaggedKnife 18-12-11 21:34

Gewoon de sleepknop ingedrukt blijven houden, todat het scherm uitvalt, verder weet ik het ook niet :( succes!

King1987 18-12-11 21:42

Zet hem vooral niet aan. Het is heel belangrijk dat je iPhone echt droog wordt. Vanbinnen kan je het niet zien, maar het zit er wel. Wellicht ben je handig, en kan je de twee schroefjes aan de onderkant weg halen dan met een zuignap je scherm los halen. Dan kan hij helemaal goed drogen. Als je daarna nog eens kijkt of hij werkt, en hij werkt, heb je geluk. Anders kunnen het verschillende oorzaken hebben: Scherm zelf kapot, wat het meest makkelijkste is. Het kan ook je moederboard zijn. Maar goed, laten we het niet te hard van stapel lopen. Droog hem vooral erg goed.

marleentje97 21-12-11 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 747621)
Zet hem vooral niet aan. Het is heel belangrijk dat je iPhone echt droog wordt. Vanbinnen kan je het niet zien, maar het zit er wel. Wellicht ben je handig, en kan je de twee schroefjes aan de onderkant weg halen dan met een zuignap je scherm los halen. Dan kan hij helemaal goed drogen. Als je daarna nog eens kijkt of hij werkt, en hij werkt, heb je geluk. Anders kunnen het verschillende oorzaken hebben: Scherm zelf kapot, wat het meest makkelijkste is. Het kan ook je moederboard zijn. Maar goed, laten we het niet te hard van stapel lopen. Droog hem vooral erg goed.

ja maar hoe kan je hem uitzetten, als het touchscreen het niet doet?
toch bedankt.

colliehome 21-12-11 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RaggedKnife (Bericht 747616)
Gewoon de sleepknop ingedrukt blijven houden, todat het scherm uitvalt, verder weet ik het ook niet :( succes!

Stond hier al

marleentje97 31-12-11 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 748486)
Stond hier al

nee want als je het TOUCHSCREEN het NIET doet, kan je niet de sleepknop gebruiken.

ad9007i 31-12-11 18:02

Heel lang je sleepknop indrukken!!... Wat er eigenlijk al stond Prettig nieuwjaar!!

jandevoer 31-12-11 18:43

euhhh heren alleen door natte haren gaat je iphone echt niet kapot hoor ..

er zal wel wat meer mee gebeurd zijn

SG3i 31-12-11 18:48

MARLEEN, LIEVE LIEVE MARLEEN, JE SLEEP KNOP ZIT OP DE BOVENKANT VAN JE TELEFOON EN HEEFT HELEMAAL NIETS MET JE TOUCHSCREEN TE MAKEN.

Sorry voor de caps maar leek me de enige manier om tot je door te dringen.

SparX 01-01-12 11:42

Vrij vertaald dus de SLAAPKNOP :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:00.