iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Telefoonnumerinfo toevoegen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/107348-telefoonnumerinfo-toevoegen.html)

jpwg001 19-12-11 09:27

Telefoonnumerinfo toevoegen
 
Hallo allemaal,

in de iOS versies voor 5.0 kon ik, wanneer ik een contact aanmaakte, een aangepast label maken voor een telefoonnummer. Nu heb dus bij mijn contacten iPhone, HTC etc. staan. <aar... sinds 5.0 kan dit niet meer, toch? Vind het jammer. Bij de contacten waar ik het reeds gedaan heb, staan de aangepaste labels er nog wel en kan ik ze aanpassen. Bij nieuwe contacten niet meer. Wie weet raad??? Ik vond het wel leuk nl.

decx 19-12-11 12:04

Hmm via
> Contacten
> + (nieuwe contact)
> tap op label voor het telefoonnummer (bij mij default mobiel)
> onderaan staat nog steeds Voeg aangepast label toe.

jpwg001 19-12-11 13:22

Dat doet hij nu dus niet meer... Raar...

brummy 19-12-11 20:17

bij mij werkt het ook gewoon hoor!
moest wel nadat ik een aangepast label had gemaakt eerst ff een andere kiezen
en daarna dan mijn aangepaste label en voila! het stond er!

rob

jpwg001 19-12-11 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brummy (Bericht 747979)
bij mij werkt het ook gewoon hoor!
moest wel nadat ik een aangepast label had gemaakt eerst ff een andere kiezen
en daarna dan mijn aangepaste label en voila! het stond er!

rob

En heb jij ook iOS 5.0.1?

brummy 19-12-11 20:34

nee heb 5.0

rvmposter 13-09-14 13:24

sorry, het is ondertussen 2014 en ik heb dit probleem ook. De hele regel:Voeg aangepast label toe is helemaal weg. In het begin lukte het nog wel maar nu dus niet meer rara. Het is toch wel handig als je binnen een familie met bv meerder mobile telefoons bij het label "mobiel" bv mobiel jan of mobiel piet neer kunt zetten.Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd. :( Ik ben al dagen aan het puzzelen maar kom er niet uit.


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2014 om 14:03 ----------

HELP, de optie: "Voeg aangepast label toe" heeft het bij bij wel gedaan, maar is nu van mijn mobiel verdwenen rara, Heb het apparaat al een paar x weer opnieuw geïnstalleerd maar dat help ook niet.Ik persoonlijk vind het makkelijk als er binnen een familie met meerdere mobile telefoons je op label kunt aanpassen met bv:
mobiel piet of mobiel jan. Het lukt mij dus niet meer, Kan iemand mij misschien helpen want ik weet het gewoon niet meer.
De optie Voeg aangepast label toe is gewoon weg!!!
Ik ben in het bezit van een I-phone 5c :(

brummy 14-09-14 00:14

hoi!
toevallig lees ik jou berichtje
ik ben ondertussen zelf overgestapt naar android
maar op de tel van mn vrouw
iphone 4 [ 6.1] werkt het gewoon!
nieuw contact toevoegen
en dan bij telnr druk ik op bv mobiel en scrol dan
naar beneden en kan dan aangepast label kiezen, nieuwe naam ingeven en saven, geen probleem!
heel vreemd dat het bij jou niet lukt!
je zou je tel kunnen resetten en de firmware er op nieuw opzetten!
suc6
brummy

goaheat 14-09-14 21:58

Ik had hetzelfde probleem en het is nu opgelost. Het heeft te maken met de contacten uit Outlook (hotmail). Die moet je uitzetten en dan komt je mogelijkheid voor het maken van aangepaste labels weer terug. Instellingen>E-mail, contacten en agenda's>Outlook>Contacten> uitzetten. Je krijgt een melding dat alle contacten uit Outlook uit je Iphone verdwijnen. Als je ze later toch nodig hebt kun je contacten gewoon weer aanzetten.

jpwg001 14-09-14 22:06

Bij mij werkt dit niet zo.

goaheat 14-09-14 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 (Bericht 970699)
Bij mij werkt dit niet zo.

Misschien een andere koppeling met contacten buiten je iPhone die aangepaste labels niet ondersteunt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.