Herstelling iPhone uit 'buitenland'
Hoi,
Ik heb een iPhone (tweedehands) aangekocht met garantie wat loopt tot juni 2012. Nu heb ik (de gekende) problemen met de home-knop en zou graag de iPhone binnen garantie laten herstellen. Gezien een (klein) meningsverschil met de verkoper beschik ik niet over de aankoopbon maar als ik het s/n bij Apple intik dan zie ik: Reparaties en servicedekking: actief Uw product wordt voor reparaties en service gedekt door Apple's Beperkte Garantie. Verwachte vervaldatum: 15 juni 2012 Ik woon in België en het toestel is (denk ik) aangekocht in Nederland. Ik heb deze tweedehands van iemand in NL aangekocht via dit forum. Als ik nu het toestel wil herstellen dan moet ik volgens Apple in België bij Mobistar of Telenet zijn. Hoe kan ik dit nu aan boord leggen:
(als je bv. een iPhone in de UK heb gekocht kan je toch moeilijk naar daar gaan om hem te herstellen?) Alvast bedankt :cool: |
Probeer heet eens bij een Apple Premium Reseller, zoals Maes in Herentals. Ik heb daar zeer goede ervaringen mee (omdat ik de eigenares persoonlijk ken).
|
Binnen 14 dagen ga ik naar Londen. Zou ik hem aan de Genius-bar kunnen laten omruilen? Er zijn genoeg Apple store's in Londen dus (na afspraak) kan ik eventjes langsgaan?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58. |