//

iPhone 4S White gevonden in Rotterdam.

iPhone 4S White gevonden in Rotterdam. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste lezers, Ik heb een iPhone 4S 64Gb White gevonden in een winkelcentrum in Rotterdam. Omdat er een code opstond moest ik deze terug ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-11, 14:18
esereser esereser is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard iPhone 4S White gevonden in Rotterdam.

Hallo beste lezers,

Ik heb een iPhone 4S 64Gb White gevonden in een winkelcentrum in Rotterdam. Omdat er een code opstond moest ik deze terug zetten naar zijn fabrieksinstellingen om me eigen sim-kaart erin te doen en zo meerdere gegevens op te halen van het toestel zelf en zo aan de eigenaar kon komen.

Omdat ik zelf geen tijd meer heb deze week het mobieltje af te geven bij een politie bureau en aangezien ik het weekend naar het buitenland ga heb ik al helemaal geen tijd...

Wil op deze manier (nadat ik op andere forums soortgelijke berichten heb gezien) degenen attenderen dat ik zijn of haar iPhone heb, en zei mij een geheime bericht kan sturen met het IMEI nummer komt deze overeen met de IMEI nummer in het telefoon dan kan zij of hij hem komen ophalen! Wel in het nieuwe jaar... omdat ik dan pas terug ben uit het buitenland.

Mail me naar Bullboro@live.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-11, 14:23
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Huh? Aankomend weekend ga je pas naar het buitenland en dus geen tijd om de iPhone naar de politie te brengen???

Denk niet dat diegene die hem kwijt is, blij is dat je alles gereset hebt. Gewoon naar de politie brengen en dan heb jij verder je burgerplicht gedaan.

Voor nu een slotje en als diegene die hem kwijt is dit alles leest, neem even contact met elkaar op via de mail.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 2g gevonden in West Friesland (eigenaar gevonden) Simple Archief 24 29-06-10 09:02
waar iPhone unlocken omgeving Rotterdam? Kure1980 Unlock [archief] 1 22-11-07 20:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.