//

iPhone 3gs doet helemaal niks meer :(

iPhone 3gs doet helemaal niks meer :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier al wat rond gezocht maar ik heb helaas nog geen verlossend antwoord kunnen vinden. Ik heb sinds 2 weken weer een 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-11, 00:56
BigFreak BigFreak is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Question iPhone 3gs doet helemaal niks meer :(

Ik heb hier al wat rond gezocht maar ik heb helaas nog geen verlossend antwoord kunnen vinden.

Ik heb sinds 2 weken weer een 1 iphone 3gs, omdat ik nog 2 weken moet wachten op mijn 4s, heb ik deze er via marktplaats bij gekocht met het idee dat mijn vriendin hem straks krijgt en ook straks lekker kan gaan iphonen .

maar vanmiddag toen ik in de auto stapte en de iphone in de cradle wilde zetten ging hij ineens uit en sindsdien heb ik hem niet meer aan gekregen!

Harde reset, DFU mode, Itunes, Stroom, hij reageert echt helemaal nergens meer op, het scherm licht niet op, geen logotjes ofzo in beeld.. compleet dood.

weet iemand wat dit zou kunnen zijn en wat ik hier aan kan doen? of kan checken?

Kan het een kapotte accu zijn? of zou hij het dan met een stroom kabel alsnog moeten doen?

alvast bedankt!

Grtz, Lars
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-11, 01:43
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Tjah als je dat allemaal geprobeerd heb kun je hem het best gewoon bij een lokale iphonerd brengen om de hardware na te kijken..
  #3  
Oud 21-12-11, 00:33
RenaatXS RenaatXS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb eens een 3Gs gekregen die ook plots niets meer wou doen.

Toen ik het scherm optilde zag ik meteen al dat de connector van de laadpoort naar het moederbord was losgekomen. Ik heb die gewoon terug er op geduwd en dan een geplooid papiertje erbovenop gekleefd en het scherm terug dicht geduwd. Werkte terug prima...
Reageren

Labels
3gs, doet, het, iphone, niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3gS doet helemaal niks meer rbaas iPhone algemeen 9 30-05-11 16:42
HELP iPhone doet helemaal niks meer iSjefke iPhone algemeen 9 16-09-10 19:26
Iphone doet helemaal niks meer! joeri v iPhone algemeen 6 25-05-10 17:25
Nieuwe iPhone 3Gs doet helemaal niks metalmakker Archief 4 22-09-09 23:41
iphone doet helemaal niks meer Sherina Archief 1 09-02-09 22:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.